امکاناتی که اینترنت در اختیار می‌گذارد، سبب شد تا افراد به کسب درآمد از این راه علاقه‌مند شوند. امکان رشد سریع و رسیدن به درآمدهای بالا در زمان اندک، از جمله دلایلی بودند که کاربران را وادار به استفاده از روش‌های کسب درآمد از اینترنت می‌کرد. برخلاف روش‌های سنتی کسب و کار که نیاز به امکانات گسترده داشتند و معمولاً برای راه‌اندازی هزینه‌های زیادی می‌طلبیدند، روش‌های کسب درآمد از اینترنت نیاز به چنین هزینه‌هایی برای شروع ندارند؛ هرچند برای ارتقای درآمد در آن نیاز به هزینه‌هایی مانند تبلیغات وجود دارد.

مزایای کسب درآمد از اینترنت

برخی از مهم‌ترین مزایای کسب درآمد از اینترنت عبارتند از:

دسترسی آسان برای همه کاربران

بی‌نیازی به هزینه‌های بالا برای شروع

امکان رشد سریع و فزاینده در زمان اندک

بی‌نیازی از مکان فیزیکی برای پیشبرد اهداف

قرار‌گیری در دید عموم و تعداد کاربران بسیار بالاتر نسبت به روش‌های سنتی

در دسترس بودن در هر مکان و زمان

 

بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت کدامند؟

در سال‌های اخیر، صنایع و حوزه‌های مختلفی به منبعی برای کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده‌اند. می‌توان گفت فناوری اینترنت تمام صنایع جهان را هدف قرار داده است و هر کس به تناسب شغلی که دارد می‌تواند از آن بهره ببرد. بااین‌حال، حوزه‌های فناوری اطلاعات، کسب و کارهای مربوط به خود اینترنت، ارتقای سایت، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی از جمله حوزه‌های بسیار رایج در کسب درآمد از اینترنت به شمار می‌آیند.

وبلاگ‌نویسی

این روزها وبلاگ‌نویسی نیز یکی از راه‌های کسب درآمد به شمار می‌رود. اگر در گذشته کسی می‌گفت من یک وبلاگ‌نویس هستم، شاید او را دست کم می‌گرفتیم. اما اکنون این شغل طرفداران و حامیان زیادی در دنیا پیدا کرده است. در وبلاگ‌ها اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران اینترنتی گذاشته می‌شود.

 می‌توان وبلاگ را محلی برای ارتباط افراد با یگدیگر و بدون محدودیت جغرافیایی در نظر گرفت. به دلیل اهمیت وبلاگ در جذب ترافیک و افزایش تعامل کاربران با سایت‌ها، بسیاری از مدیران وب‌سایت‌های فروشگاهی نیز بخشی به نام وبلاگ در سایت خود راه‌اندازی کرده‌اند. در وبلاگ‌ها به دلیل درج مطالب مفید، تعداد بازدیدکنندگان افزایش می‌یابد. به‌همین دلیل راه‌های زیادی برای کسب درآمد از این مسیر وجود دارند که عبارتند از:

تبلیغ محصولاتی که با مطالب وبلاگ مرتبط هستند.

فروش محصولاتی که با محتوای صفحه‌های وبلاگ ارتباط موضوعی دارند.

فروش فضای تبلیغاتی به شرکت‌های بزرگ

هم‌چنین با راه‌اندازی یک وبلاگ ساده با ابزارهای مدرنی مثل «وردپرس» می‌توان به‌راحتی از طریق اینترنت درآمد کسب کرد.

 این سیستم مدیریت محتوا به شما کمک می‌کند تا یک وبلاگ ساده برای خود راه‌اندازی کنید. در حال حاضر هزاران موضوع و طرح برای وبلاگ نویسی وجود دارد که از جمله می‌توان به هنر، ورزش، موسیقی، فیلم و سینما، آشپزی، تکنولوژی و … اشاره کرد. 

شما می‌توانید به یک نویسنده‌ محتوا برای وب‌سایت‌ها تبدیل شوید و در ازای نوشتن محتوا برای وب‌سایت‌های مختلف از آن‌ها دستمزد دریافت کنید. اگر در نویسندگی مسلط هستید، از همین حالا کار خود را شروع کنید. به‌عنوان مثال برای یک وب‌سایت محتوایی در مورد روانشناسی یا داستان‌های کوتاه تهیه کنید.

برای وبلاگ‌نویسی نیاز به تخصص چندانی ندارید. 

تنها باید وبلاگ داشته باشید. همچنین با دیدنِ آموزش‌های لازم برای سئو و افزایش تعداد کاربران که به‌راحتی و رایگان در اینترنت در اختیار همگان است، تقریباً به مورد دیگری برای شروع این کسب و کار نیاز نخواهید داشت.

 ویرگول از جمله وبلاگ‌های معتبری است که با همین ترفند به وجود آمده و در حال حاضر با مشارکت کاربران سایر سایت‌ها تبدیل به یکی از پربازدیدترین وبلاگ‌ها شده است. فیلتر محتویات در این وبلاگ باعث شده تا اعتماد کاربران به آن بیشتر شود. شما هم می‌توانید روند این استارت آپ را بپیمایید.


کسب درامد از بازاریابی شرکت‌های بزرگ

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینترنت بازاریابی برای شرکت‌های بزرگ است. در گذشته بازاریابی به‌صورت سنتی و حضوری انجام می‌شد. یک شرکت برای رسیدن به نتیجه مطلوب در بازاریابی باید تعداد زیادی بازاریاب استخدام می‌کرد تا بتواند محصولات و خدمات بیش‌تری را وارد بازار کند.

 اما این روزها به بازاریاب‌های سنتی نیازی نیست. زیرا بخش زیادی از مشتریان شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. بنابراین یک بازاریاب حرفه‌ای به‌ جای تشویق حضوری مشتریان به خرید کالا یا خدمات از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. مثلا شبکه‌هایی مثل لینکدین، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و … مکان‌هایی هستند که کاربران زیادی در آنجا حضور دارند.

اگر بازاریاب اینترنتی بتواند به شکل حرفه‌ای محصولات و خدمات شرکت را به کاربران معرفی کند، زمینه تبدیل آن‌ها به مشتری‌های دائمی شرکت را فراهم خواهد کرد. شرکت نیز در مقابل انجام این خدمت به او دستمزد پرداخت می‌کند. ایمیل مارکتینگ یکی از راه‌های جدید برای بازاریابی اینترنتی است.

در این تکنیک، بازاریاب‌‌، محصول‌ها و خدمات منتشر شده در وب‌سایت شرکت را به شیوه‌ای جذاب برای کاربران ارسال می‌کند. 

در نتیجه، کاربران سایت متوجه محصول‌ها و خدمات جدید یا تخفیف‌ها و حراجی‌ها‌‌ می‌شود. با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توان یک کاربر را به یک مشتری تبدیل کرد.

 اجازه بدهید مثالی برایتان بزنیم. تصور کنید که شما به عنوان بازاریاب یک فروشگاه اینترنتی پوشاک استخدام می‌شوید. 

با تغییر فصل‌های سال، لباس‌های جدید به محصولات سایت اضافه شده و از سوی دیگر محصولات آخر فصل به حراج گذاشته می‌شوند. در این هنگام، مسئولیت شما به عنوان یک بازاریاب این است محصولات تخفیف خورده را به اعضای سایت معرفی کنید و آن‌ها را به بازدید و خرید از فروشگاه دعوت کنید. 

دیجی‌کالا یکی از فروشگاه‌های پررونق در ایران است که روزانه بیش از ده‌ها ایمیل تبلیغاتی برای کاربران سایت خود ارسال می‌کند.

 برای کسب درآمد اینترنتی از شرکت‌های بزرگ به محیطی کاملاً فعال در فضای اینترنت نیاز خواهید داشت. کانال تلگرام، صفحۀ اینستاگرام یا سایت اینترنتی می‌تواند تمامی آنچه را نیاز دارید، برایتان فراهم کند. البته برای افزایش کاربران و بالا‌بردن ترافیک سایت و شبکه، باید با روش‌های محتوا‌نویسی در این پلتفرم‌ها آشنا باشید.

افیلیت مارکتینگ که وبسایت دیجی کالا در سال‌های اخیر راه‌اندازی کرده است یکی از بهترین نمونه‌ها برای این روش کسب درآمد از اینترنت می‌باشد. با استفاده از این قابلیت دیجی کالا شما می‌توانید تمام محصولات این وب‌سایت را در سایت خود تبلیغ و از کمیسیون آنها کسب درآمد نمایید.

 

کسب درامد با فیلم‌های کوتاه بسازید

اگر به شما بگوییم این روزها فیلم‌های کوتاه بیش‌تر از فیلم‌های بلند تلویزیونی و سینمایی طرفدار دارند، اغراق نکرده‌ایم. 

مردم و بیشتر قشر جوان می‌خواهند فیلم‌های مورد علاقه‌ خود را در گوشی همراه ببینند و دیگر مثل گذشته به تلویزیون علاقه‌ زیادی ندارند.

 موضوع‌های مختلفی برای تولید فیلم‌های کوتاه وجود دارند که می‌توان از آنها کسب درآمد کرد. 

بهترین نمونه‌ فیلم‌های کوتاه در اینستاگرام قابل مشاهده هستند. فیلم‌های کوتاه پتانسیل زیادی برای تبلیغ محصول دارند. می‌توانید با ساخت فیلم‌های کوتاه تبلیغاتی درآمد زیادی کسب کنید.

برای آشنایی با بهترین راه های کسب درآمد ،شما را دعوت به بازدید از سایت بهترین کار میکنیم.

http://behtarinkar.avablog.ir/

 

منبع : ترفندها
دسته بندی : بدون موضوع
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام