پیشگیری از آفتاب سوختگی با کرم ضد آفتاب

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
  • 687 views
  • 0

پیشگیری از آفتاب سوختگی با کرم ضد آفتاب

آفتاب سوختگی بد می تواند دردناک، تحریک کننده و خلاص شدن از شر آن دشوار باشد. طبق تحقیقات انجام شده بهترین چیزی که می تواند به کاهش قرمزی شدید پوست شما کمک کند بهبود کامل محل سوختگی می باشد. بعد از این می توانید ناراحتی پوست خود را با دارو، حرارت سرد و ماسک های مناسب تسکین دهید. بعد از این سوختگی سعی کنید با استفاده از کرم های ضد آفتاب و لباس محافظ و با آگاهی از پوست خود محافظت کنید. در این مقاله روش های مختلف و کارآمد حفاظت از پوست در برابر نور خورشید را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

مراحل :

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب

  1. قبل از اینکه زیر نور خورشید قرار بگیرید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. از کرم های ضد آفتابی که از اشعه های UVA و UVB جلوگیری می کنند استفاده کنید. از کرم هایی که sun protection factor (SPF) آنها حداقل 50 است استفاده کنید. هر چه sun protection factor (SPF) بالا تر باشد بهتر است. 20 دقیقه قبل از اینکه بیرون بروید کرم را روی صورت خود بمالید. با این کار قبل از سوختن پوست کرم کار خودش را انجام می دهد.

به جای اینکه به مارک های مختلف ضد آفتاب ها دقت کنید به فعالیتی که دارید و به میزان محافظت در برابر آفتاب دقت کنید. اگر فعالیت شما آبی است باید از کرم ضد آب استفاده کنید. اگر پیاده روی می کنید، ممکن است به کرم ضد آفتابی نیاز داشته باشید که حاوی مواد دافع حشرات باشد.

کرم ضد آفتاب

  1. به طور منظم، کرم های ضد آفتاب را به پوست خود بمالید. شما باید کرم ضد آفتاب خود را در فاصله ی زمانی حداقل 90 دقیقه شارژ کنید. اگر شما زیاد عرق می کنید و یا زمانی در آب هستید ، این فاصله کمتر می شود. هنگامی که دوباره کرم ضد آفتاب می زنید، عجله نداشته باشید. اطمینان حاصل کنید که تمام قسمت های در معرض آفتاب بدن خود را پوشانده اید.

هم چنین می توانید از لوسیون های ضد آفتاب برای بدن خود استفاده کنید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام