ترفندهای گوشی آیفون ۱۳

جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰
  • 68 views
  • 0

ترفندهای زیادی برای سری گوشی های آیفون وجود دارد که با استفاده کردن از هر کدام از آنها میتوانید از قابلیت های جالب گوشی خود استفاده کنید، حال جدیدترین عنوان یعنی آیفون 13 با آی او اس 15 مطمعنا قابلیت های جدیدی در خود دارد که اگر قصد خرید دارید میتوانید با خواندن این پست از ترفندهای مطلع شوید. آموزش تغییر Autofill Options در آیفون را نیز از دست ندهید.

روش اول ترک پد کیبورد است. اگر میخواهید موقع تایپ کردن نشانگر را جابه جا کنید کافیست یک لمس طولانی مدت انجام دهید و از دکمه های کیبورد کل صفحه کلید را به یک ترک پد تبدیل کنید، با انگشت خود بین کلمات حرکت کنید. در نسخه جدید برنامه Photos اپل یک آهنگ را بطور خودکار به عکس ها و ویدیوهای شما اضافه میکند. ولی شما به سادگی میتوانید این آهنگ را به دلخواه تغییر دهید، برای اینکار کافیست وارد Photos شوید سپس به زبانه For You بروید، یکی از تصاویر را انتخاب کرده و وقتی عکس باز شد در گوشه سمت راست روی آیکون موسیقی کلیک کنید در نهایت بین موسیقی های اپل جستجو کنید یکی را انتخاب نمایید. یکی دیگر از قابلیت هایی که کاربران آیفون 13 از آن میتوانند استفاده کنند قابلیت ساخت حالت های شخصی عکاسی به کمک Photographic Styles خواهد بود، در این گزینه انواع مختلف قابلیت ها همچون گرما، روشنایی، کنتراست در اختیار شماست که به سادگی میتوانید روی دوربین اعمال کنید تا عکس های متفاوت تری را بگیرید. حالت Focus یکی از ترفندها و قابلیت های آیفون است که به کمک آن میتوانید تنظیمات دستگاه را جوری انجام دهید که به جزء برنامه ریزی انجام شده نتوانید کار دیگری انجام دهید.

برای مثال میتوانید یک برنامه برای خانه و یک برنامه برای محل کار ایجاد کنید تا تمرکز بیشتری روی کارهای خود داشته باشید. زمانی که برنامه ریزی خود را انجام دادید به راحتی زمان بندی را اعمال کنید تا طبق همان تاریخ و ساعت برنامه ریزی شروع شود. قابلیت بعدی Live Text در یک اسکرین شات خواهد بود، یک اسکرین شات تهیه کنید و وارد بخش ویرایش شوید. روی قلم در بالای صفحه ضربه بزنید، سپس روی live text کلیک کنید. حال متن مورد نظر که از اسکرین شات شما استخراج شده را انتخاب کرده و عکس را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید. قابلیت فوق العاده ای وجود دارد به کمک آن میتوانید با زدن دو بار ضربه پشت گوشی اسکرین شات تهیه کنید. برای استفاده کردن از این قابلیت کافیست وارد تنظیمات بخش Accessibility و سپس Touch شوید، گزینه back top را انتخاب کرده در آخر double-tap را انتخاب کنید از لیست نمایان شده Screenshot را پیدا کنید. حال اگر دو بار به پشت گوشی ضربه بزنید اسکرین شات گرفته خواهد شد.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام