آموزش تقلب در امتحانات با روش های مختلف

یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰
  • 439 views
  • 0

همیشه امتحانات برای برخی از دانشجویان و دانش آموزان سخت است و برای اینکه این مشکل برطرف شود راه حلی ساده به اسم تقلب را انتخاب میکنند، اما این کار چندان ساده نیست ممکن است بطور کل به دردسر بی افتید. اصلا موضوع امتحان چیست و چرا معلم و یا اساتید امتحان برگذار میکنند. در حقیقت به کمک امتحان میزان سطح دانش در آن درس سنجیده میشود تا مشخص شود هر دانشجو و یا دانش آموز در چه زمینه ای ضعف دارد. در این پست قصد داریم شما را با یکسری از روش های تقلب آشنا کنیم.

در ابتدا باید بگوییم روش هایی که ذکر میشود به هیچ وجع توسط ما رد و تایید نمیشود هدف از این پست درک بهتر موضوع تقلب است، اگر بخواهیم تقلب دانش آموزان و دانشجویان را به دو دسته تقسیم کنیم بدین شکل خواهد شد روش های تقلب مبتدی و روش های تقلب حرفه ای که هر کدام مزیت های خودش را دارد. در روش اول ریسک بسیار بالاست ممکن است مراقب امتحان به سرعت مچ شما را بگیرد و از امتحان اخراج شوید، روش دوم همانطور که از اسمش پیداست بطور حرفه ای انجام میشود تا کسی مطلع نشود. یکی از روش های تقلب در مبتدی روش ماشین حساب است بدین شکل که با نوشتن پشت ماشین حساب میتوانید فضای در اختیار داشته باشید البته این شما هستید که باید حواستان به مراقب امتحان باشد تا از این موضوع باخبر نشود، نکته قابل توجه این است که این روش بدرد امتحاناتی میخورد که استفاده از ماشین حساب در آنها مجاز باشد. روش بعدی پوشیدن لباس آستین بلند و کاغذ تقلب خواهد بود البته شما به سنجاق هم نیاز دارید تا کاغذ را از داخل به آستین دست خود وصل کنید هر موقع که توانستید از آن استفاده کنید. روش بعدی به کمک خط کش انجام میشود، فقط کافیست یک خط کش کدر رنگ داشته باشید با مداد روی خط کش را بنویسید تا مواقعی که مراقب حواسش نبود از تقلب استفاده کنید.

در روش های حرفه ای معمولا دانش آموزان و دانشجویان با یکدیگر هماهنگ میکند تا تقلب را به صورت دسته جمعی انجام دهند. یا در برخی از امتحانات سعی میکنند عکس هایی که در گوشی خود ذخیره کرده اند را استفاده کنند اگر شما در کار خود حرفه ای باشید و بدون استرس این روش های تقلب را انجام دهید مطمعنا مشکلی پیش نخواهد آمد.

منبع : ترفندها
دسته بندی : آموزش ، ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام