چگونه در تلگرام نظرسنجی بگذاریم

سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰
  • 58 views
  • 0

ممکن است در تلگرام یک گروه یا یک کانال داشته باشید و بخواهید از مخاطبان خود سوال بپرسید، حال این سوال میتواند در مورد ساخت یک محصول جدید باشد و یا در مورد نظرسنجی در مورد کیفیت کانال باشد! روشی که در این پست عنوان میکنیم باعث میشه بتوانید برای خود یک نظرسنجی آماده کنید تا مخاطبان با کلیک روی آن به راحتی نظر بدهند. ساخت نظرسنجی در خود تلگرام وجود دارد با مراجعه به مسیر مشخص میتوانید این کار را انجام دهید. مقاله 25 ربات برتر تلگرام را از دست ندهید.

چگونه در تلگرام نظرسنجی بگذاریم

برای شروع این کار وارد تلگرام خود شوید، و وارد ربات ساخت نظرسنجی به اسم vote شوید. برای دسترسی به این ربات به دو روش میتوانید این کار را انجام دهید. در اولین روش شما باید وارد Saved Messages خود شوید، و با قرار دادن @ در ابتدای vote این جمله را ذخیره کنید تا به رنگ آبی در بیاید. با کلیک روی آن وارد ربات ساخت نظرسنجی تلگرام شوید. در روش دوم می بایست به قسمت سرچ تلگرام رفته و کلمه vote را جستجو کنید تا این ربات نمایش داده شود.

 

با وارد شدن به این سرویس از شما پرسیده میشود چه کاری میخواهید برایتان انجام داده شود. که با کلیک کردن روی START ربات برای شما فعال خواهد شد. بطور خودکار گزینه ساخت نظرسنجی جدید نمایش داده میشود.

چگونه در تلگرام نظرسنجی بگذاریم

در اولین قدم شما باید سوالی که میخواهید از مخاطبان بپرسید را وارد کنید و در آخر برای ربات ارسال کنید. برای مثال : نظر شما در مورد سایت ما چیست؟

 

بعد از ارسال کردن سوال مورد نظر بطور خودکار از شما پرسیده میشود، اولین گزینه که برای سوال انتخاب میکنید چیه!

به ترتیب میتوانید برای هر گزینه یک عبارت بنویسید برای ربات ارسال کنید تا نوبت به گزینه های بعدی برسد. برای مثال : گزینه اول بسیار عالی، گزینه دوم عالی، گزینه سوم متوسط، گزینه چهارم ضعیف.

 

هر زمان گزینه های سوال به اتمام رسید برای ساخت نظرسنجی باید روی گزینه done کلیک کنید تا ربات نظرسنجی را ایجاد کند.

 

با ایجاد شدن نظرسنجی میتوانید آن را با دوستان خود یا مخاطبان به اشتراک بگذارید. برای این کار روی گزینه Publish poll کلیک کرده و حال می بایست کانال یا گروه خود را انتخاب کنید.

 

برای اینکه از نتیجه دقیق نظرسنجی باخبر شوید با وارد شدن به رباتی vote و لمس گزینه Update Results میتوانید نتیجه دقیق را مشاهده کنید. و یا اگر میخواهید نظرسنجی را بطور کامل پاک کنید میتوانید روی گزینه Delete کلیک کنید.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام