ترفندهای مخصوص گوشی های هواوی

جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰
  • 670 views
  • 0

بدون شک گوشی های دارای سیستم عامل اندروید بسیار محبوب هستند و کاربران زیادی در دنیا هستند که از این سیستم عامل استفاده میکنند. حال در گوشی های هواوی یکسری ترفندها و قابلیت هایی وجود دارد که اگر این گوشی را در اختیار دارید میتوانید از آنها استفاده کنید.

قابلیت اتصال گوشی به نوتبوک در سری گوشی های هواوی این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در صفحه ای بزرگ تر تمامی اطلاعات خود را مشاهده کنید. آموزش تغییر مقیاس نمایشگر در هواوی Mate 9 را نیز از دست ندهید.

قابلیت دیگری که بین گوشی های هواوی و نوتبوک وجود دارد امکان سریع کشیدن و انداختن فایل ها از گوشی به نوتبوک است در قسمت Open Gallery میتوانید فایل ها و عکس های خود را بین دسکتاب و فولدرها جابه جا کنید.

شاید در بین قابلیت ها این ویژگی بسیار برای شما جذاب و کاربردی باشد اینکه بتوانید گوشی هواوی خود را به Desktop تغییر وضعیت دهید و به کمک آن گوشی را به تلویزیون و پروژکتور متصل کنید تا فیلم ها و عکس های خود را در صفحه ای بزرگ تر مشاهده کنید. برای فعال کردن این قابلیت کافیست تلویزیون را روشن کنید. در دستگاه خود نیز Wireless را روشن کنید اتصال بین گوشی و تلویزیون را برقرار کنید. حال در گوشی گزینه Desktop Mode فعال میشود آن را انتخاب نمایید، اگر دیگر نیاز به این قابلیت ندارید به راحتی در نوار وضعیت روی Disconnect کلیک کنید.

شاید بخواهید روی گوشی خود دو حساب کاربری را بطور همزمان در اختیار داشته باشید در این صورت گوشی های هواوی یک قابلیت فوق العاده را در خود دارند که میتوانید از آن استفاده کنید این قابلیت را قادر هستید روی واتساپ و فیسبوک امتحان کنید. کافیست وارد تنظیمات شده و به قسمت برنامه ها وارد شوید، سپس به بخش App Twin بروید. در این قسمت میتوانید مشخص کنید که کدام برنامه تکثیر شود، وقتی این قابلیت را فعال کردید دو نسخه از آن برنامه روی صفحه نمایش ظاهر میشود.

ویژگی و قابلیت دیگر در گوشی های هواوی دسترسی سریع به تمامی فایل ها و عکس ها در کامپیوتر خواهد بود. کافیست گوشی و کامپیوتر را به یک وای فای مشخص متصل کنید، برای باز کردن پنل نوتیفیکیشن، نوار وضعیت را پایین بکشید. در صورت لزوم دو بار بکشید. گزینه Huawei Share را لمس کرده و نگه دارید. سپس گزینه Huawei Share و Computer Share را فعال کنید. روی گزینه How to access this device from a computer کلیک کنید تا اتصال بطور کامل انجام شود.

یک راز در گوشی های هواوی وجود دارد که به کمک آن میتوانید تابلوها و علائم خیابان را اسکن و ترجمه کنید. دوربین دستگاه را باز کرده و مطمئن شوید که در حالت Photo قرار دارید. سپس آیکون Round Hivision را در بالای نمایشگر انتخاب کنید. گزینه Language Translate را انتخاب کرده و زبان ترجمه را مشخص کنید تا متن ترجمه شود.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام