برترین برنامه های حفظ حریم خصوصی در اندروید (۱)

پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
  • 1,563 views
  • 0

اندروید یکی از سیستم عامل های منبع باز و کاربردی است که در مارکت های بزرگ اندرویدی نظیر گوگل پلی ، بیش از 1.3 میلیون اپلیکیشین جهت مدیریت بهتر آن ، در دسترس است.  منبع باز بودن اندروید در کنار دسترسی ساده و آسان به بخش های مختلف ، نگرانی هایی را از نظر امنیت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران ایجاد کرده است. بنابراین تصمیم گرفتیم در این پست ، برنامه های کاربردی رایگان را جهت حفظ امنیت اندروید معرفی کنیم.

 

 

اپلیکیشن های رایگان امنیتی اندروید

Great Android Apps That Protec Privacy and Security

حذف بدافزارها در اندروید و یا نصب آنتی ویروس های اندرویدی ، راهکارهایی هستند که در جهت امنیت بیشتر اندروید انجام میشوند. با استفاده از برخی اپلیکیشن ها ، می توان امنیت اندروید را دوچندان نمود.

 

حفظ حریم خصوصی اندروید با Hushed

در صورتی که از برنامه های مختلفی نظیر شبکه های اجتماعی استفاده می کنید و یا در مارکت یا سایت خاصی ثبت نام می کنید ، برای جلوگیری از افشای شماره تلفن و حفظ خریم خصوصی ، می توانید با استفاده از برنامه Hushed ، شماره تلفن های جایگزین با کد دلخواه ثبت کنید.

اپلیکیشن های رایگان امنیتی اندروید

 

 

مدیریت دستگاه اندرویدی با Android Device Manager

از مواردی که ممکن است کاربران اندروید با آن مواجه شوند، دزدیده شدن گوشی و افشای اطلاعات آن توسط تبهکاران است. برای پیشگیری از این مورد ، اپلیکیشن های مدیریتی اندروید نظیر برنامه Android Device Manager  به شما کمک می کند. نحوه عملکرد این برنامه نیز به این صورت است که با استفاده از اکانت گوگل ، موبایل ردیابی میشود و از راه دور امکان ایجاد تغییراتی نظیر عوض کردن رمز گوشی و پاک کردن فایل های شخصی نیز وجوددارد.

اپلیکیشن های رایگان امنیتی اندروید

 

مخفی کردن دیتا جست وجو شده با DuckDuckGo

یکی از راه ها برای حفظ حریم شخصی در گوگل ، جلوگیری از ثبت شدن مطالب جست وجو شده می باشد که قطعا اطلاعات کاربری نظیر آی پی و منطقه جست وجو شده نیز با عبارتی که شما سرچ کرده اید ، ثبت میشود. برنامه DuckDuckGo ، یکی از برنامه های رایگان اندرویدی ، برای امنیت بیشتر حین جست وجو در گوگل است.

اپلیکیشن های رایگان امنیتی اندروید

 

حفظ اطلاعات شخصی گوشی اندرویدی با استفاده از

راهکار دیگر برای حفظ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی در اندروید ، تنظیم قفل برای هر یک از بخش های گوشی اندرویدی می باشد. بدین منظور یکی از برنامه های پرطرفدار اندروید ، را می توانید جهت رمز گذاشتن روی هر بخش از موبایل نظیر پوشه ها ، پیام ها ، فیلم ها و … دانلود کنید.

پیشنهاد شما چیست؟

برای حفظ امنیت و حریم خصوصی اندروید چه پیشنهادی دارید ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام