Microsoft Word نام نرم افزار محبوبی است که شاید اکثر افراد در دنیا از آن حتی برای یکبار هم که شده استفاده کرده باشند.نرم افزاری عالی با امکاناتی ایده آل برای ساخت انواع اسناد متنی و فرامتنی. خیلی از مواقع پیش می‌آید که شما در سند ورد خود به یک تکه خاصی از یک عکس نیاز دارید. به طور معمول برای آنکه تکه ای از عکس را که مد نظر شماست برش بزنید، باید آن را به داخل نرم افزار‌های ویرایشی نظیر فتوشاپ برده، برش را انجام داده و ذخیره نمایید.


اما Microsoft Word برای راحتی کاربرانش این قابلیت را از آفیس 2010 به مجموعه برنامه های ورد خود اضافه نموده است.با این قابلیت شما قادر خواهید بود تا در کمترین زمان ممکن و درون سندتان در نرم افزار Microsoft Word، عکسهای مدنظر را برش داده و به زیبایی هرچه بهتر سند خود کمک نمایید. بدون شک این قابلیت ، قابلیتی موثر در جهت افزایش سرعت برای کاربرانی که با نرم افزار Microsoft Word زیاد سر و کار دارند خواهد بود.برای آموزش ترفند برش عکسها در نرم افزار Microsoft Word با ترفندها همراه باشید.

اما کراپ کردن در نسخه های مختلف Microsoft Word به چه شکل خواهد بود؟

در Microsoft Word 2013 الی 2016: برای اینکار کافیست عکس مورد نظر خود را به سند وردتان اضافه نمایید. سپس بر روی آن عکس کلیک راست کرده و گزینه Crop را بفشارید. در چهار طرف عکس شما علامت هایی قرار دارند که از طریق کشیدن آنها، قادر به برش دادن عکس از آن نواحی خواهید بود.

670px-Avoid-Using-Electronic-Devices-Step-11

 

در Microsoft Word 2008 الی 2012: برای اینکار کافیست عکس مورد نظر خود را به سند وردتان اضافه نمایید. سپس از زبانه‌ی Format، گزینه Crop را انتخاب نموده و سپس زیرمجموعه آن که دوباره خود Crop می‌باشد را انتخاب نمایید تا قابلیت برش دلخواه به عکستان انجام گیرد.

sshot52 sshot92

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام