ایران کشوری زیبا با طبیعتی بکر، جذاب و مکان های دیدنی بیشماری می باشد در سفر خود به هر شهری از ایران شما شاهدجاذبه های شگفت انگیز گردشگری خواهید بود اما دو نقطه مهم ایران، که بیشترین گردشگر را مجذوب زیبایی خود می کنند جزیره بی نظیرکیش و مشهد مفدس می باشد که در برنامه سفرهای هر گردشگر ایرانی در اولویت قرار دارند چرا که  هر کدام از این نقاط دارای زیباییهای حیرت انگیزی می باشد. از این رو از بین تورهای داخلی تورهای کیش و مشهد از طرفداران بسیاری برخوردار است لذا برای سفر به این دو  نقطه  توریستی مهم ایران می توانید از تورهای  شهرستان ها استفاده کنید به طور مثال در بین تورهای شهرستان ها تور کیش از اصفهان و تور مشهد از شیراز از علاقمندان بیشماری برخوردار است. از مهمترین دغدغه های مسافران برای سفر، هزینه می باشد.  گردشگران برای داشتن سفری خوش و کم هزینه می توانند به وب سایت گردشگری جامع و کامل http://تورکیش-تورمشهد.com مراجعه کنند و با رزرو تورهای داخلی از تهران و تور های داخلی از شهرستان های کلان  با نازلترین قیمت  بهترین سفر خود را تجربه کنند.

 

جزیره کیش مانند نگینی درخشان در جنوب ایران می درخشد و هر روز بر تعداد گردشگران این جزیره افزوده خواهد شد. این جزیره در خلیج فارس در استان هرمزگان و در 12 کیلومتری کرانه شیبکوه واقع شده و دارای شکلی بیضوی است . در گذشته آن را قیس می خواندند. آب و هوای کیش گرم و مرطوب است بهترین ماه های سفر به این جزیره زیبا از آذر ماه تا اردیبهشت است.  به جرات می توان گفت تور کیش در بین تورهای داخلی و حتی خارجی از محبوبیت خاصی برخوردار است. جزیره کیش دارای مکان های توریستی و تاریخی پرطرفداری مانند کشتی یونانی، آب انبار سنتی، شهر تاریخی حریره و …..  هم چنین تفریحات آبی نظیر شاتل سواری، کیبل اسکی،  بنانا، پاراسل  می باشد که در سفر به کیش  نباید آنها را فراموش کرد.  تور کیش از طرف شهرستان ها طرفداران بسیاری دارد در گذشته این یک معضل بود اما امروزه با پیشرفت امکانات ما تورهای کیش را در غالب تورکیش از مشهد و تور کیش از شیراز و دیگر شهر های بزرگ ایران ارائه می دهیم تا بتوانیم مشکل گردشگران شهرستان ها که قصد سفر به جزیره کیش را دارند  برطرف سازیم و سفری مطمعن و خوش را به آنها ارمغان دهیم.

 

مشهد مقدس در شمال شرقی ایران واقع شده است و دومین شهر بزرگ ایران و محبوب در نزد گردشگران و توریستان می باشد. این شهر به واسطه وجود امام رضا (ع) سالانه پذیرای بیش از 30 میلیون زائر از داخل و یک میلیون زائر از خارج کشور است و از اصلی ترین قطب گردشگری ایران می باشد. مشهد علاوه بر اینکه یک شهر زیارتی است دارای جاذبه های فراوان تاریخی مانند چهار طاقی بازه هور، آرامگاه فردوسی، گنبد هارونیه و ….و مکان های فوق العاده زیبا نظیر پارک ها و تفریحات هیجانی و آبی می باشد که گردشگران می توانند از آنها دیدن کنند و لذت ببرند. یکی از راه های سفر به مشهد استفاده از تورهای مشهد می باشد که اغلب بصورت هوایی می باشند اما برخی از گردشگران تورها را از مسیر زمینی  با قطار بر می گزینند که در اینجا انتخاب تور از اهمیتی خاصی برخوردار است. اگر می خواهید با  هزینه های کمتری  به مشهد سفر کنید تور لحظه آخری مشهد انتخاب مناسبی می باشد تا با  قیمت های استثنایی سفری خوش را تجربه کنید.

 

منبع : ترفندها
دسته بندی : بدون موضوع
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام