تاثیر بک لینک بر سئو سایت چگونه است ؟

برای آنکه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید کارهای گوناگونی وجود دارد ، اما یکی از مهم ترین کارهای ، ایجاد بک لینک برای سایت است که تاثیر بسیار زیادی بر سئو سایت دارد .

 

برای آنکه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید کارهای گوناگونی وجود دارد ، اما یکی از مهم ترین کارهای ، ایجاد بک لینک برای سایت است که تاثیر بسیار زیادی بر سئو سایت خواهد داشت.حتی اگر تمامی مراحل سئو را انجام داده باشید اما از نظر بک لینک ضعیف عمل کنید ، سایت شما فقط در خواب صفحه اول گوگل را خواهد دید.چراکه در هر حوزه و موضوعی که قصد فعالیت در وب را داشته باشید ، رقبای بسیار زیادی برای شما وجود دارند ، رقبایی که سایتشان صدها و هزاران بک لینک تضمینی دارد.

استفاده از بک لینک و تاثیر بک لینک بر سئو همیشه مورد بحث سئو کاران بوده است.عده ای در این کار افراط می کنند و عده ای دیگر استفاده از بک لینک را در حد مناسب و معتدل آن درست می دانند.

بک لینک یعنی چی؟

بک لینک به معنی آنست که سایت های دیگر لینک سایت شما را در سایت خود قرار دهند.وقتی سایت های دیگر لینک سایت شما را در صفحات خود قرار می دهند ، به معنی آنست که سایت شما را به کاربران و بازدیدکنندگان خود پیشنهاد می دهند ، به این ترتیب گوگل سایت شما را یک سایت معتبر دانسته و رتبه آن را افزایش می دهد.

البته هرچقدر کیفیت بک لینک بیشتر باشد ، تاثیر آن هم بر روی سئو بیشتر است و معیارهای زیادی وجود دارند که کیفیت بک لینک را تعیین می کنند:

  • رتبه سایتی که به شما بک لینک می دهند
  • تعداد بازدیدکنندگان سایت مبدا بک لینک
  • مکان قرار گیری بک لینک شما در سایت
  • مدت زمان قرار گیری بک لینک در سایت
  • فالو یا نوفالو بودن بک لینک
  • متن لنگر بک لینک
  • و…

رتبه سایتی که به شما بک لینک می دهند

هرچقدر سایت هایی که به شما بک لینک می دهند دارای رتبه ی بالاتری در گوگل باشند ، معتبر تر تلقی می شوند و گوگل به بک لینک آن ها ارزش بیشتری می بخشد.

تعداد بازدیدکنندگان سایت مبدا بک لینک

فراموش نکنیم که بک لینک تنها بر روی سئو تاثیر ندارد و یکی دیگر از مزیت های بک لینک افزایش بازدیدکنندگان سایت است.اگر سایت هایی که دارای بازدیدکنندگان زیاد هستند به شما بک لینک بدهند ، علاوه بر تاثیر خوب بر سئو سایت ، برای سایت شما ترافیک ایجاد می شود و کاربران بیشتری با سایت شما و محصولاتی که دارید آشنا می شوند.

مکان قرار گیری بک لینک شما در سایت

یک بک لینک می تواند در محتوا گنجانده شود ، در قسمت هدر یا پاورقی سایت باشد و یا در منوی ناوبری سایت.

بهترین نوع بک لینک آنست که در محتوای سایت قرار بگیرد ، به این ترتیب میزان کلیک بر روی آن نیز بیشتر خواهد بود.

مدت زمان قرار گیری بک لینک در سایت

برخی بک لینک ها برای مدت کوتاهی در سایت قرار می گیرند و برخی برای همیشه ، بک لینک های موقتی ارزش کمتری نسبت به بک لینک هایی دارند که برای همیشه در سایت قرار می گیرند.

فالو یا نوفالو بودن بک لینک

بک لینک های نوفالو توسط ربات های گوگل دنبال نمی شود و فقط افزایش ترافیک سایت را به همراه دارد ، بک لینک نوفالو به صورت مستقیم روی سئو تاثیر ندارد و برای استفاده از بک لینک برای سئو سایت خود باید بک لینک های سایت شما فالو باشند.

متن لنگر بک لینک

متن لنگر بک لینک به متنی می گویند که میزبان لینک است و به بیان دیگر لینک بر روی آن سوار می شود.متن لنگر معمولا به صورت رنگی و زیر خط دار و متفاوت از سایر کلمه های اطراف خود است.برای گرفتن نتیجه بهتر از لینک سازی ، متن لنگر باید حاوی کلمه کلیدی صفحه مقصد باشد و بیانگر موضوع آن صفحه.

 

 

 

خرید بک لینک قوی backlink.behtarinseo.ir – خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ارزان – ساخت بک لینک https://backlink.behtarinseo.ir/ – چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟ –

منبع : ترفندها
دسته بندی : بدون موضوع
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام