تفاوت آنتی ویروس نود 32 کرک شده و اورجینال

یکی از سوالات متداول حول محور آنتی ویروس این پرسش است که تفاوت آنتی ویروس نود 32 کرک شده و اورجینال چیست ؟ از آنجایی که در ایران قانون کپی رایت برای نرم افزارهای خارجی وجود ندارد ، بنابراین نرمافزارها به ششکل کرک شده ارائه می شوند و می توان از آن ها استفاده کرد ، اما کدام یک برای استفاده مناسب است و این موضوع در مورد آنتی ویروس چگونه است ؟ در ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

خرید لایسنس نود 32 ارزان

هدف از استفاده از آنتی ویروس حفظ امنیت سیستم عامل و جلوگیری از ورود بدافزار به سیستم است ، زمانی که از آنتی ویروس کرک شده استفاده میکنیم ، احتمال اینکه نسخه کرک شده خود حاوی ویروس و بدافزار باشد بسیار زیاد است.

پس مهم ترین تفاوت آنتی ویروس نود 32 کرک شده و اورجینال در این است که با استفاده از نسخه های کرک شده ممکن است بدافزارها به سیستم عامل شما نفوذ کنند و امنیت آن را به خطر بیاندازند.

تفاوت دوم در پایگاه داده ی آنتی ویروس است.آنتی ویروس ها برای شناسایی انواع ویروس ها و کدهای مخرب شناخته شده ، به صورت مداوم به پایگاه داده متصل هستند و هر کد مشکوکی را با اطلاعات این پایگاه تطبیق می دهند.

پایگاه اطلاعاتی آنتی ویروس اورجینال متفاوت از آنتی ویروس کرک شده است و این موضوع می تواند سبب شود در صورت استفاده از آنتی ویروس کرک شده ، آنتی ویروس نود 32 شما نتواند به درستی ویروس ها و به خصوص ویروس های کامپیوتری جدید را شناسایی کند.

سومین تفاوت آنتی ویروس نود 32 کرک شده و اورجینال در پشتیبانی است.زمانی که در استفاده از آنتی ویروس به مشکل می خورید و یا به هر دلیلی نیاز به پشتیبانی دارید ، برای برخورداری از این پشتیبانی باید از آنتی ویروس نود 32 اورجینال استفاده کنید.

انتی ویروس نود 32 کرک شده در صورت وجود مشکل پشتیبانی نخواهد داشت.

آپدیت آفلاین نود 32

چهارمین تفاوت بین آنتی ویروس کرک شده و اورجینال قیمت است.قیمت آنتی ویروس های اورجینال برای بسیاری از افراد بالاست و به همین دلیل این افراد ترجیح می دهند از آنتی ویروس های کرک شده استفاده کنند چراکه قیمت آنتی ویروس های کرک شده نود 32 در مقایسه با آنتی ویروس های اروجینال بسیار پایین تر است و هر شخی می تواند آن ها را خریداری کند.در مواردی نیز برخی از نسخه های کرک شده به صورت رایگان در دسترس هستند.

سرعت و دقت تشخیص:نسخه های اورجینال از سرعت بسیار بالایی برای شناسایی و حذف ویروس ها برخوردارند.از لحاظ عملکرد نیز تفاوت زیادی بین آنتی ویروس نود 32 کرک شده و اورجینال وجود دارد.این موضوع نه تنها در مورد آنتی ویروس بلکه در مورد تمامی نرم افزارها صدق می کند.زمانی که دو نرم افزار ساده که یکی از آن ها اورجینال و دیگری کرک شده است را تست می کنیم به این موضوع پی میبریم که نسخه اورجینال بسیار عملکرد بهتری ارائه می دهد.

چه از نظر عملکرد و چه از نظر دقت تشخیص این موضوع در مورد آنتی ویروس ها وجود دارد. آنتی ویروس نود 32 اورجینال از آنجایی که به طور دائم به پایگاه اطلاعاتی خود متصل هستند،دقت تشخیص بسیار بالا تری در هنگام اسکن سیستم و فضای وب برای شناسایی ویروس ها و بدافزارها دارند.

و آخرین تفاوت آنتی ویروس نود 32 کرک شده و اورجینال در مورد آپدیت نرم افزار است.آپدیت نسخه های اورجینال بسیار سریع تر انجام می شود ، این در حالیست که آپدیت نسخه های کرک شده بسیار دیرتر منتشر می شود و در عین حال این آپدیت ها ایمن نیست و از وجود یا عدم وجود بدافزار ها در آن مطمئن نخواهیم بود.

در این مطلب به مقایسه بین آنتی ویروس نود 32 کرک شده و اروجینال پرداختیم ، برای خرید آنتی ویروس نود 32 کرک شده نود 32 و اورجینال می توانید روی لینک زیر کلیک کنید :

خرید آنتی ویروس نود 32 کرک شده و اورجینال

 

 

 

 

اسپانسر شرکت بهترین بک لینک – خرید بک لینک ارزان

منبع : ترفندها
دسته بندی : بدون موضوع
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام