serial-number-photoshop

سریال نامبر و کرک فتوشاپ با آموزش تصویری – Photoshop cs5 Serial Number یکی از مواردی ست که عموما افرادی که از نسخه ی غیر اورجینال فتوشاپ استفاده میکنند به آن نیاز پیدا خواهند کرد و اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از نسخه ی رایگان و با قابلیت استفاده ی 30 روزه رایگان استفاده کرده اید و حالا این زمان به پایان رسیده است به شما پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

سریال نامبر و کرک فتوشاپ با آموزش تصویری – Photoshop cs5 Serial Number

در این مطلب ما برای شما سریال نامبر و کرک فتوشاپ با آموزش تصویری را در قالب دو فایل Crack و Help را با حجم تنها 2 مگابایت قرار داده ایم که میتوانید با استفاده از آن به راحتی نرم افزار خود را اکتیو کنید. این کرک مخصوص هر دو نسخه ی 64bit و 32bit فتوشاپ و نسخه ی me که با عنوان نسخه ی خاورمیانه (با قابلیت تایپ مستقیم فارسی در محیط فتوشاپ) شناخته می شود است.

serial-number-photoshop-and-crack

برای فتوشاپ پلاگین ها، فیلترها و ابزارهای بسیار زیادی توسط افراد مختلف در سراسر جهان تهیه شده است که استفاده از این نرم افزار را آسان و حرفه ای کرده است اما ما در کشورمان بر اساس نداشتن قانون کپی رایت مناسب عموما از نرم افزارها به صورت رایگان استفاده میکنیم و این نرم افزارها هم اختصارا دارای مدت استفاده ی رایگان محدود هستند ولی شما میتوانید با استفاده از کرک و سریال نامبری که در ادامه برایتان قرار گرفته است این محدودیت را لغو نمایید.

توجه داشته باشید در زمان کرک کردن نرم افزار از قطع بودن اتصال اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید چرا که در صورت متصل بودن عمل کرک شدن به درستی صورت نمیگیرد و نرم افزار شما اکتیو نمی شود.

در برخی از سایت ها سریال نامبرهایی در اختیار کاربران قرار میگیرد که بعضا باعث از کار افتادن نرم افزار فتوشاپ می شود و دیگر کرک بر روی نرم افزار انجام نمی شود و دیده شده است بسیاری از کاربران برای حل مشکل و استفاده دوباره از این نرم افزار ویندوز خود را حذف کرده و دوباره اقدام به نصب این نرم افزار کرده اند.

serial-number

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

مصطفی ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

سلام
واقعا ممنون .حرف ندارید دمتون گرم

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام