بدون شک برای شما هم بارها پیش آمده است که سرعت اینترنتتان بر روی دستگاه اندرویدی که استفاده می نمایید کاهش پیدا کرده است. معمولاً این کاهش سرعت به دلیل‌های مختلفی می‌تواند باشد. اما یکی از این دلایل که مهمترین آنها نیز می‌باشد، استفاده بدون اجازه از اینترنت شما است. ترفندها در این مقاله قصد دارد تا به این موضوع و راه‌های مقابله با آن توسط یک نرم افزار اندرویدی بپردازد پس با ما همراه باشید. برنامه های مختلفی برای مانیتورینگ و بررسی شبکه وجود دارند اما در این بین نرم افزار Fing را می‌توان قدرتمند ترین برنامه در این زمینه معرفی کرد. با استفاده از نرم افزار اندرویدی Fing قادر خواهید بود تا شبکه‌های متصل به شبکه اصلی اینترنت را بررسی کرده، DNS ها را چک کرده، پینگ گرفته و چندین کار مختلف مربوط به شبکه را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

کافیست تا این نرم افزار را از این لینک دانلود کرده و پس از نصب، اجرا نمایید. سپس این برنامه به واسطه قابلیت Overlook Wi-fi شبکه خانگی که به آن متصل هستید را به صورت اتوماتیک پیدا خواهد کرد. کافیست بر روی آن کلیک کرده تا لیستی از دستگاه‌هایی که به این شبکه متصل هستند نمایان شود.

fing_copy_mac_address-w628

برای آنکه مطمئن شوید تا در لیست، دستگاه اضافه ای بر اعضای خانواده وجود دارد، ابتدا تمامی دستگاه‌های متصل به اینترنت را قطع کرده سپس بار دیگر صفحه برنامه را Refresh نمایید تا لیست بروزرسانی شود. حال اگر دستگاهی جدا از دستگاه متصل خودتان باشد، کاملاً مشخص خواهد شد. در صورت مشاهده دستگاه غریبه در لیست، سریعاً به بخش تنظیمات روتر رفته و رمز اتصال وای-فای را تغییر دهید.

– به زودی ترفندها مقاله ای در ارتباط با بالابردن امنیت شبکه وای-فای منتشر خواهد نمود که می‌تواند کمک شایانی به جلوگیری از نفوذ افراد در شبکه وای-فای شما کند.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.38
[ 8 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام