چگونه صفحه نمایش همیشه روشن گلکسی S8 را سفارشی سازی کنیم؟

شاید شما نیز فکر کنید صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S8 همچون اکثر اسمارت فون ها در مواقع عدم استفاده از گوشی، خاموش می شود اما واقعاً اینطور نیست! دلیل آن هم چیزی نیست جز تکنولوژی صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) که باعث می شود صفحه گوشی به جای خاموش شدن، اطلاعات مفیدی همچون ساعت، تاریخ، میزان شارژ باتری و برخی موارد دیگر را نمایش بدهد. به کمک این قابلیت دیگر نیازی ندارید تا جهت بررسی هر کدام از این اطلاعات، گوشی را در دست گرفته و روشن نمایید. هر آنچه که بیشتر بر روی اسمارت فون خود نیاز دارید همواره بر روی صفحه قرار دارد. البته اگر با این تکنولوژی آشنا باشید حتماً می دانید که بر خلاف انتظار، این روشن بودن صفحه باعث تاثیر زیادی در مصرف شارژ باتری دستگاه نخواهد شد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بخش تنظیمات این قابلیت و سفارشی سازی موارد مختلف آن آشنا کنیم.

 

جهت شروع سفارشی سازی صفحه نمایش همیشه روشن ابتدا وارد بخش Settings شده و همچنین مسیر Lock screen and security و سپس Always On Display را دنبال کنید. هم اکنون بگذارید نگاهی بی اندازیم به اینکه چه تنظیماتی در این بخش در اختیارتان قرار می گیرد. شما شش استایل اصلی ساعت را در اختیار خواهید داشت که می توانید از میان گزینه های ساعت دیجیتال (Digital)، آنالوگ (Analog)، جهانی (World)، تقویم (Calendar)، عکس (Image) و لبه (Edge) انتخاب کنید. همه ی آنها زیبا هستند و پیش نمایش کوچکی از آن را بر روی صفحه مشاهده خواهید کرد تا بدانید که با انتخاب آن، چه استایلی را برای صفحه نمایش گوشی خود در حالت خاموش به ارمغان می آورید.

 

 

1- بر روی استایل موردنظر خود برای صفحه نمایش همیشه روشن ضربه بزنید و مشاهده می کنید که یک صفحه ی سفارشی سازی ظاهر می شود که در داخل آن می توانید به تغییرات بسیاری از آیتم های مربوط به آن بپردازید.

  • گزینه های موجود در صفحه سفارشی سازی ممکن است با توجه به استایلی که در حال کار با آن هستید متفاوت باشد اما به طور کلی متشکل  از سه بخش استایل ساعت (Clock style) ، رنگ (Color) و پس زمینه (Background) می باشد.
  • در برخی از استایل ها یک قسمت خالی از صفحه نیز در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید اطلاعات بیشتری همچون ساعت ثانیه ای یا یک عکس را اضافه کنید.

2- برای تغییر موارد مختلف موجود در صفحه بر روی دکمه های پایین صفحه ویرایشگر ضربه بزنید تا گزینه های گوناگون مربوط به آن را مشاهده کنید. در صورت دسترس بودن گزینه های بیشتر کافیست انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا تنظیمات بیشتری را مشاهده نمایید.

3- وقتیکه از همه چیز راضی بودید کافیست بر روی دکمه ی Apply در بالای صفحه ضربه بزنید.

4- همچنان در بخش تنظیمات نمایشگر همیشه روشن بمانید زیرا که چند تغییر دیگر نیز وجود دارد که شاید شما نیز تمایل به اجرایی کردن شان داشته باشید.

  • بصورت پیش فرض نمایشگر همیشه روشن همانطور که از نامش پیداست برای همیشه نمایش داده می شود اما ممکن است قصد نداشته باشید که همواره چنین صفحه ای را مشاهده کنید. بدین منظور شما قادر خواهید بود زمان فعال بودن آن را برنامه ریزی نمایید.

5- بر روی دکمه ی Show always ضربه بزنید تا خاموش شود. سپس بر روی Set schedule ضربه بزنید تا انتخاب کنید که در چه زمان هایی صفحه همیشه روشن، فعال گردد.

  • به عنوان مثال شما می توانید جهت صرفه جویی در باتری، آن را به گونه ای تنظیم کنید که در طول روز فعال و شب ها خاموش شود.

6- زمان شروع را انتخاب کرده و سپس بر روی End ضربه بزنید. هم اکنون کافیست زمان پایان مورد نظر خود را نیز انتخاب کرده و سپس جهت ذخیره سازی تغییرات بر روی دکمه ی OK ضربه بزنید.

امیدوارم که این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 2.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

رادمهر همتی ۵ خرداد ۱۳۹۷

رادمهر همت از استان لرستان شهرستان کوهدشت

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام