هیچ شکی نیست که مرورگر کروم، محبوب ترین مرورگر تلفن‌های اندرویدی است. این مرورگر به جهت ارائه امکانات خوبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد همواره گزینه‌ای عالی هم برای دسکتاپ و هم برای تلفن هوشمند شما می‌باشد تا به عنوان مرورگر نخست خود از آن استفاده نمایید. یکی از ویژگی‌های مهم این مرورگر ذخیره رمز‌های عبور حساب‌های مختلف کاربری شما می‌باشد که جهت ورود دوباره، شما را یاری خواهد کرد. در ادامه به نحوه مدیریت رمز‌های عبور در مرورگر کروم اندروید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

با استفاده از ویژگی Save Passwords کروم، دیگر شما نیاز نیست که با هربار وارد شدن به حساب‌های کاربریتان دوباره رمز عبور خود را بنویسید. کافیست تا یکبار برای همیشه بر روی تلفن هوشمندتان رمز عبور حساب کاربری مدنظر را وارد کنید و از گوگل کروم بخواهید که آن را برای شما ذخیره کند. اما این کار به چه صورت است؟

 

جهت فعالسازی این ویژگی ابتدا وارد مرورگر کروم شوید. سپس از علامت 3 نقطه روی هم وارد منو شده و گزینه Settings را انتخاب نمایید. در پنجره باز شده به دنبال گزینه‌ای با نام Save Passwords گشته و بر روی آن ضربه بزنید.

1

 

کافیست تا گزینه Save passwords را به حالت فعال درآورید. در این صورت پس از هربار وارد کردن رمز عبور به یک حساب کاربری جدید، گوگل از شما می‌پرسد که آیا قصد دارید تا این رمز عبور را ذخیره کنید یا خیر.

2

3

 

جهت نمایش تمامی رمز‌های عبور ذخیره شده خود می‌توانید مسیر موجود در مرحله نخست را طی کرده تا بتوانید به راحتی رمز‌های عبور خود را در صورت فراموشی مشاهده نمایید.

4

موفق و پیروز باشید

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.67
[ 3 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام