شاید کیفیت دوربین اسمارت فون ها به خوبی دوربین های حرفه ای عکاسی نباشد؛ اما امروزه شاهد پیشرفت های چشمگیر و زیادی در کیفیت و قدرت عکاسی و فیلمبرداری با این دوربین ها هستیم. به خصوص که دوربین گوشی در دسترس ترین وسیله برای ثبت عکس ها از جمله اسکرین شات ها و تصاویر سلفی می باشد.با این که به صورت پیش فرض قابلیت های زیادی جهت طبقه بندی ، تگ گذاری و…در گوشی های جدیدتر اندروید اضافه شده است، با این حال نرم افزار ها و برنامه های حرفه ای مدیریت گالری اندروید حرف اول را در ایجاد گالری تصاویر زیبا و کامل در دستگاه های اندرویدی می زنند.

اگر به دنبال برنامه هایی برای این که گالری اندروید خود را حرفه ای تر کنید هستید، برنامه هایی که در ادامه معرفی می کنیم به شما کمک می کنند.

 

 

برنامه های مدیریت حرفه ای عکس ها در گالری اندروید

Gallery Apps For Android To Manage Photos Better

 

مخفی کردن تصاویر در اندروید از جمله قابلیت های کاربردی پیش فرض دستگاه های اندرویدی می باشد که البته به واسطه نرم افزارهای کاربردی و رایگان نیز قابل افزودن هستند.

 

مدیریت بهتر گالری اندروید با Piktures

استفاده از این برنامه ، مشاهده عکس های موجود در گالری را در گوشه ها و لبه دستگاه اندرویدی را ممکن می کند. برنامه Piktures قابلیت های مختلفی نظیر تگ گذاری، افزودن فرمان های حرکتی برای نمایش عکس ها، نمایش تایم و لوکیشن عکس برداری و…را به عکس ها اضافه می کند. البته برخی از این قابلیت ها در نسخه های جدید اندروید گوشی های هوشمند نیز وجود دارد.

برنامه های مدیریت حرفه ای عکس ها در گالری اندروید

بخش های امنیتی نیز برای این برنامه در نظر گرفته شده است که امکان اضافه کردن پین یا پسورد به آلبوم ها را فراهم کرده است. در آینده نیز در صورت لزوم به سادگی با استفاده از ترفند های ریکاوری عکس ها در اندروید می توانید تصاویر را بازیابی کنید.

مدیریت حرفه ای گالری با استفاده از Focus

یکی از برنامه های محبوب در زمینه مدیریت گالری اندروید Focus می باشد. Focus از انواع فرمت های شناخته و ناشناخته ویدیو و عکس پشتیبانی می کند. برای طبقه بندی بهتر هر عکس می توانید دسته خاصی را ایجاد کنید و با بررسی نام و تاریخ مربوط به هر عکس، از میان صدها عکس موجود تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید.

تگ های عمومی زیادی برای عکس ها وجود دارد که مجموعا در 11 دسته قابل درج هستند. نسخه رایگان این برنامه کمی محدود تر است و در نسخه پرمیوم قابلیت های بیشتری وجود دارد.

 

برنامه های مدیریت حرفه ای عکس ها در گالری اندروید

 

آپلود مستقیم عکس ها از گالری با استفاده از QuickPic

QuickPic شاید برترین برنامه برای مدیریت عکس ها در اندروید نباشد؛ اما تنها برنامه رایگان برای مدیریت گالری اندروید است که امکان آپلود مستقیم عکس ها را در ذخایر ابری نظیر گوگل درایو، OneDrive, Dropbox, Flickr و… فراهم کرده است.

 

 

برنامه های مدیریت حرفه ای عکس ها در گالری اندروید

 

ویرایشگر عکس، نمایش اسلایدشو تصاویر، شخصی سازی بخش های مختلف برنامه و قرار دادن پین روی عکس ها تنها بخشی از قابلیت های این برنامه کاربردی در مدیریت گالری تصاویر اندروید می باشد.

مدیریت پیشرفته عکس ها با استفاده از MyRoll Gallery

یکی از بهترین برنامه ها در زمینه مدیریت گالری تصاویر اندروید MyRoll Gallery می باشد. یکی از قابلیت های پیشرفته در این برنامه smart mode می باشد. در این قابلیت بهترین عکس های موجود در گالری برای قرار گرفتن در مرکز تصاویر بندانگشتی گالری انتخاب میشود. سعی میشود که تصویر لبخند افراد در این تصاویر به خوبی گنجانده شود.

در طبقه بندی عکس ها معمولا روز، تاریخ و لوکیشن فرد در نظر گرفته میشود.  Moments view  بخش کاربردی دیگری در این نرم افزار است که بهترین لحظات را در هر تصویر به صورت خودکار گلچین می کند و کلاژ زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

برنامه های مدیریت حرفه ای عکس ها در گالری اندروید

 

کنترل تصاویر گالری با استفاده از Google Photos

یکی دیگر از برنامه های توسعه یافته برای مدیریت تصاویر اندروید Google Photos می باشد. در این برنامه امکان جست وجو یا سرچ حرفه ای فراهم شده است تا بتوانید با استفاده از مشخصه های موجود در عکس های طبقه بندی شده سریع تر به آیتم مدنظر خود دسترسی پیدا کنید.

با این برنامه می توانید بی شمار تصاویر را بدون محدودیت حجمی و بالاترین کیفیت در گوگل درایو ذخیره سازی کنید. بهتر است قبل از ذخیره سازی تصاویر با ترفند های فشرده سازی تصاویر در ویندوز آن ها را بهینه کنید.

 

برنامه های مدیریت حرفه ای عکس ها در گالری اندروید

 

پیشنهاد خود را با ما به اشتراک بگذارید

چه برنامه هایی را برای مدیریت گالری در سیستم عامل اندروید پیشنهاد می دهید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام