3g signal-a

همانطور که می دانید ، مدت زمان زیادی از ورود نسل سوم شبکه تلفن همراه (3G) به کشورمان نمی گذرد. به همین دلیل نسل سوم شبکه های تلفن همراه در تمامی نقاط کشور پوشش ندارد.در صورتی که قصد داربد از نقاط تحت پوشش شبکه های 3G ، 2G و 4G سه اپراتور تلفن همراه کشور مطلع شوید ، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

 

در صورتی که از اسامی شبکه های 3G ، 2G و 4G اطلاعی ندارید ، پیشنهاد می شود از مطلب " چه تفاوتی بین علامت های H+، H، 3G، E، G و 4G در اینترنت همراه وجود دارد؟  " دیدن فرمایید.

 

نحوه مشاهده مناطق تحت پوشش شبکه های 3G و 4G اپراتور های ایران

برای شروع ، ابتدا به وب سایت opensignal.com مراجعه کنید. با استفاده از این سایت می توانید از پوشش شبکه های 3G ، 2G و 4G موجود در سطح جهان و بر روی نقشه مطلع شوید.

پس از ورود به سایت مورد نظر ، کافیست با کم کردن زوم نقشه شهر خود را پیدا کنید و پس از یافتن شهر خود نقشه را بزرگ کنید تا مناطق تحت پوشش 3G ، 2G و 4G مشاهده شود.

 

3g signal-a

(تصویر بالا ، مناطق تحت پوشش شبکه 3G در تهران را نشان می دهد)

در نقشه مناطقی که با رنگ قرمز مشخص شده اند دارای سیگنال قوی این خدمات و رنگ آبی نشان دهنده ی وجود سینگنال ضعیف در آن منطقه می باشد.

در صورتی که قصد دارید از پوشش یک شبکه ی خاص (به طور مثال 3G) و یا یک اپراتور خاص مطلع شوید ، می توانید از قسمت مشکی رنگ (پایین سمت راست) سایت استفاده کنید.

 

3g signal-b

 

معرفی اپلیکیشن های پیدا کردن سیگنال شبکه بی‌سیم در تلفن های هوشمند

برای پیدا کردن مناطق تحت پوشش در تلفن های هوشمند همراه ، می توانید از اپلیکیشن  OpenSignal که برای گوشی های دارای سیستم عامل iOS و Android ساخته شده نیز استفاده کنید.

دانلود برنامه opensignal برای گوشی های اندرویدی

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام