چگونه درصد باتری را در اندروید 6.0 مارشمالو مشاهده کنیم؟

گوگل در آخرین نسخه سیستم عامل خود ویژگی های جدید و پیشرفت های زیادی را رونمایی کرد. اما در همین حال به نظر می رسد که اندروید 6.0 فاقد برخی از قابلیت های اساسی نسخه ی پیشین است. کاربران پس از ارتقای دستگاه نکسوس خود به آخرین نسخه از سیستم عامل موجود به اولین چیزی که برخورد می کنند، نبودن نشان دهنده ی درصد باتری در نوار وضعیت است. هنگامی که قصد حل این مسئله را دارند با مشکل جدید دیگری رو به رو می شوند و آن این است که هیچ راهی برای سفارشی سازی بخش تنظیمات سریع (Quick Settings) که در پنل نوار وضعیت نمایش داده می شود پیدا نمی کنند. اما ما به شما اطمینان می دهیم که این قابلیت ها از اندروید مارشمالو حذف نشده اند بلکه تنها پنهان گشته اند. در ادامه شرح می دهیم که چگونه به اطلاع رسان وضعیت باتری و همچنین پیکربندی تنظیمات سریع در اندروید 6.0 مارشمالو دسترسی پیدا کنید.

 

نمایش علامت میزان درصد باتری در اندروید 6

 

چندین مورد تنظیماتی که از دید کاربر مخفی شده است در منوی تنظیم کننده ی رابط کاربری سیستم (System UI Tuner)  وجود دارد. فعال کردن این موارد مخفی و کاربردی موجود در منو بسیار آسان است و کافیست مراحل زیر را دنبال کنید :

  • پنل نوار اطلاع رسانی را با کشیدن انگشت از بالا به پایین (Swipe down) باز کنید.
  • یک ضربه ی طولانی بر روی علامت تنظیمات بزنید تا پاپ آپی که شما را به سمت منوی تنظیمات هدایت می کند را مشاهده کنید.
  • در پایین شما بخش کنترل پنل را مشاهده می کنید.

هنگامیکه وارد System UI Tuner شدید میتوانید انتخاب کنید که کدام یک از دکمه های تنظیمات سریع در نوار وضعیت نمایش داده شود. شما می توانید نکسوس خود را با غیرفعال کردن بسیاری از این گزینه ها ساده، تمیز و در عین حال جذاب نگه دارید.

 

چگونه درصد باتری را در اندروید 6.0 مارشمالو مشاهده کنیم؟

 

برای نمایش میزان درصد باتری کافیست در بخش تنظیمات System UI Tuner گزینه ی Show embedded battery percentage را روشن نمایید..

 

چگونه درصد باتری را در اندروید 6.0 مارشمالو مشاهده کنیم؟

 

پس از فعال کردن این گزینه مشاهده می کنید که درصد باتری شما در داخل علامت باتری نمایش داده می شود. بدون شک تا پیش از این متوجه شدن میزان باتری با تنها یک علامت کاری دشوار بود اما بعد از این کار به راحتی می توانید با خواندن درصد باتری از شارژدهی دستگاه خود اطلاع یابید.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام