آیا تا به حال آرزو می کردید که والپیپر گوشی و یا تبلت شما به صورت تصادفی و اتوماتیک از تغییر پیدا کند؟ آیا از تصاویر زمینه یکنواخت خود خسته نشده اید؟ دیگر وقت آن رسیده که یک تجربه جدیدی را با گوشی خود داشته باشید.

به تازگی اپلیکیشنی روانه بازار شده است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته قادر خواهد بود تصاویر پس زمینه ای مناسب با وضوح صفحه نمایش دستگاه شما را به صورت اتوماتیک تولید کرده و بر روی پس زمینه دستگاه شما تنظیم نماید. تمامی تصاویر زمینه تولید شده توسط این اپلیکیشن به صورت انتزاعی می‌باشند، پس اگر طرفدار تصاویر انتزاعی (همانند تصاویر زمینه ساخته شده توسط خود گوگل برای اندروید) می باشید و قصد دارید که به صورت تصادفی و اتوماتیک، پس زمینه شما تغییر یابد، اپلیکیشن Tapet – Infinite Wallpapers بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

tapet

شما می‌توانید مشخص کنید که اپلیکیشن Tapet در چه محدوده زمانی این تغییرات را انجام دهد. این تغییرات به صورت ساعتی باشد و یا به صورت روزانه! هیچ گاه پیش نخواهد آمد که دو پس زمینه شما تکراری باشند و همیشه تصاویر متفاوتی توسط این نرم افزار خلق خواهد شد که می‌توان گفت آرزوی هر فرد تنوع طلبی را برآورده خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن می‌توان به عدم نیاز به اینترنت جهت تولید تصاویر، ساخت تصاویر با هر سایز صفحه نمایش به صورت بسیار با کیفیت و استفاده کم از منابع سخت افزاری موبایل و یا تبلت شما اشاره نمود.

فقط کافیست تا شما این اپلیکیشن را دانلود کرده و با استفاده از تنظیمات ارائه شده توسط آن، به بیش از هزاران تصویر زمینه فوق العاده زیبا دست پیدا کنید.

هم اکنون میتوانید آخرین نسخه از نرم افزار Tapet – Infinite Wallpapers را از طریق این لینک و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام