نحوه ی تزئین اتاق با آویزان کردن کارت های هدیه کریسمس

 

بسیار خب, کم کم به تعطیلات و تزئینات برای سال جدید نزدیک می شویم. در این مقاله می خواهیم به شما به آموزش بدهیم که چگونه خانه را با کارت های هدیه کریسمس تزئین کنید. با وجود ارتباطات الکترونیکی ارسال کارت هدیه برای عزیزان شما یک سنت قدیمی و دوست داشتنی است. این کارت ها ارزش معنوی خاصی برای افراد دارند. برای تزئین این کارت ها از هر چیزی می توانید استفاده کنید. اگر این کار را هر سال انجام دهید عزیزان شما می توانند یک جعبه از کارت هایی که شما هر سال به آنها هدیه می دهید درست کنند و آن را از شما به یادگار نگه دارند هم چنین شما می توانید با کارت هایی که از آنها هدیه می گیرید خانه را تزئین کنید و آماده ی جشن شوید.

 

مراحل :

 

  1. از گیره های لباس برای آویزان کردن کارت هدیه به پنجره, در و پرده استفاده کنید. کارت هدیه را در محل مناسب قرار دهید و آن را با گیره ی چوبی سر جایش محکم کنید. این مرحله را برای همه ی کارت هایتان تکرار کنید.

 

  1. می توانید کارت های هدیه را به یک ربان پهن متصل کنید. یک ربان پهن انتخاب کنید و دو طرف آن را به حالت v شکل برش بزنید. سپس به کمک یک گیره ی چوبی کوچک کارت ها را به ربان متصل کنید و ربان را از جایی آویزان کنید. می توانید این ربان را به گوشه ای از دیوار میخ کنید.

برای متصل کردن ربان به پنجره می توانید از چسب نواری بدون رنگ نیز استفاده کنید.

تزئین اتاق

  1. دور یک فوم دایره شکل را با ربان بپوشانید . دو طرف ربان را چسب بزنید تا باز نشود. سپس با استفاده از گیره ی چوبی کارت ها را به آن متصل کنید.

برای متصل کردن کارت به فوم دایره شکل, گوشه ای از ربان را کمی باز کنید و گیره را به ربان و کارت ببندید.

  1. به کمک یک کنف باریک می توانید کارت ها را به دیوار متصل کنید. به یک اندازه ی مناسب کنف را برش دهید. هر طرف کنف را یک گره ی کوچک بزنید و آن را به دیوار میخ کنید. سپس به کمک گیره ی چوبی کارت ها را به کنف متصل کنید.

تزئین اتاق با کارت کریسمس

  1. می توانید کارت های کریسمس را به لامپ های رشته ای متصل کنید. یک لامپ رشته ای تهیه کنید و به کمک گیره ی چوبی کارت ها را به آن متصل کنید. سپس لامپ های رشته ای را روی دیوار به سلیقه ی خود تنظیم کنید و بچسبانید.

می توانید گیره های چوبی را رنگی کنید تا ظاهر زیباتری روی دیوار داشته باشند.

سپس لامپ ها را روشن کنید و از نمای فوق العاده ی آنها لذت ببرید.

 

 

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام