ترفند افزایش بازدید اینستاگرام + تست شده

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰
  • 190 views
  • 0

امروزه به کمک شبکه های اجتماعی میشه با افراد زیادی در سراسر دنیا در ارتباط بود. و این ارتباط میتواند به صورت صوتی، چت کردن و یا به اشتراک گذاشتن عکس باشد. اینستاگرام به عنوان یکی از پر بازدید ترین شبکه های اجتماعی توانسته در مدت زمان کم میلیونها طرفدار را به سمت خود جذب کند. هر کدام از کاربران می‌توانند در اینستاگرام عکس ها و ویدیو های کوتاه خود را آپلود کنند، یکی از راه هایی که باعث میشود پست های شما بازدید بیشتری دریافت کند بدست آوردن فالور بیشتر خواهد بود. با داشتن فالوور های بیشتر ویدیو و عکس ها به بقیه افراد دنیا پیشنهاد می شود. به خاطر همین دلیل است که افراد زیادی در تلاش هستند تا فالوور های خود را افزایش دهند. پیشنهاد میشود ترفندهای افزایش ویو اینستاگرام را از دست ندهید.

ترفند افزایش بازدید اینستاگرام + تست شده

برای افزایش دادن فالوور راه های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد اما همه این راه ها مناسب نیست و باید برنامه‌های مختلف را روی دستگاه خود نصب کنید. البته امروزه الگوریتم اینستاگرام بسیار سخت و پیچیده شده است مثلا اگر تعداد زیادی از افراد را فالو کنید برای مدتی محدود خواهید شد اینستاگرام این قابلیت را برای این اضافه کرده است که ربات های افزایش فالوور نتوانند فالوور فیک به وجود آورند، این فالوور های فیک از همان برنامه های خاصی به وجود می‌آید که باید به اجبار روی دستگاه خود نصب کنید اما در این پست قصد داریم روش هایی را به شما معرفی کنیم که به کمک آنها می توانید بدون نصب کردن هیچ برنامه‌ای به فالوور های خود اضافه کنید. نیاز به نگرانی نیست چرا که روش‌هایی که معرفی می کنیم به هیچ وجه اکانت شما را مسدود نمی کند و به راحتی بدون استفاده از هیچ برنامه ای می توانید در طول روز فالوورهای زیادی به دست آورید.

در ابتدا اگر اکانت خود را تازه ایجاد کرده اید سعی کنید برای پروفایل اکانت اینستاگرام خود یک عکس بگذارید، در طول روز سعی کنید افراد زیادی را فالو یا آنفالو نکنید چرا که با این کار اینستاگرام شما را ربات حساب میکند باعث می‌شود اکانت شما برای مدتی محدود شود.

هر زمان که پست جدیدی قرار میدهید از هشتگ های مختلف برای دیده شدن پست استفاده کنید.

یکی از راه های ساده دیگر که بسیاری از افراد از آن جواب گرفته اند فالو کردن افراد معروف با تیک آبی است یعنی شما باید در سرچ اینستاگرام افرادی که دارای تیک آبی هستند را فالو کنید البته توجه داشته باشید که در طول روز به تعداد زیاد این کار را انجام ندهید رفته رفته با انجام این کار می‌توانید فالوورهای واقعی را بدست آورید. حال شاید از خود بپرسید این روش چطور ممکن است جواب بدهد در پاسخ باید گفت زمانی که شما افراد معروف را فالو میکنید ربات اینستاگرام شما را به عنوان کاربر جدید به حساب می آورد در این صورت است که پروفایل شما به یک سری افراد خاص پیشنهاد می شوید. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که در شبکه های اجتماعی مانند تیک تاک چند مخاطب که دارای فالوور های زیاد هستند را دنبال می کنید یکسری افراد که همانند شما تازه ثبت نام کرده اند شما را نیز فالو می کنند این روش دقیقا در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی یکسان است،

ترفند افزایش بازدید اینستاگرام + تست شده

البته نکته دیگری که وجود دارد این است که اگر فالوور ایرانی با تیک آبی را فالو کنید طبیعتاً کسانی که شما را فالو می کنند ایرانی خواهند بود اگر کسانی که خارجی باشند و دارای تیک آبی، فالوور های خارجی شما را دنبال خواهند کرد. این همان روشی است که در سایت های مختلف برای فالوور زدن استفاده می کنند اما به نحوی دیگر حال اگر بخواهیم این موضوع را بیشتر توضیح بدهیم باید بگویم که مثلاً از شما پرسیده می شود که در چه حوزه ای فعالیت می کنید اگر صفحه اینستاگرام شما برای مثال در زمینه گیم فعال باشد، این سایت ها یکسری ربات در اختیار دارند که به کمک دیتاهای ذخیره شده با کمک یوزرنیم شما صفحه هایی با همین موضوع را فالو و آنفالو میکنند این عمل بطور سریع مداوم انجام میشود تا به میزان مشخص برسید.

سعی کنید هیچ وقت از فالور فیک استفاده نکنید شاید در یک شب به تعداد زیادی فالور برسید اما همانطور که به سرعت فالور بدست می آورید آنفالو خواهید شد. اگر تعداد فالور های شما زیاد باشد اما پست کمی در پیج اینستاگرام قرار داده باشید ممکن است پیج شما با مشکلاتی مواجه شود.

نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که بطور روزانه در پیج خود پست قرار دهید تا آپلود روزانه بطور کامل انجام شود.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام