شبکه جهانی اینستاگرام به شما امکان میدهد تا با ساخت یک اکانت با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا در ارتباط باشید، هر کاربر با ساخت اکانت میتواند عکس ها و ویدیوهای مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارد و زمانی که کاربران از یک پست خوششان آمد میتوانند با لایک کردن آن باعث شوند پست به بقیه کاربران پیشنهاد شود. اما سوال اصلی اینجاست که چطور میشود بازدید و ویو پست های خود را افزایش دهیم. افزایش فالور اینستاگرام را از دست ندهید.

ترفندهای افزایش ویو اینستاگرام در چند روز

برای پاسخ به این سوال باید گفت راه های زیادی وجود دارند که به کمک آنها میتوانید به ویو پست های خود اضافه کنید. یکی از این راه ها که افراد زیادی از آن استفاده میکنند و اصلا پیشنهاد نمیشود استفاده از برنامه هایی است که به شما ویو و فالور فیک میدهند. این ویو ها چون توسط کاربران واقعی صورت نمیگیرد به مرور زمان ریزش پیدا میکند از تعداد ویوهای پست های شما کاسته خواهد شد، در این صورت افرادی که شما را فالو کرده اند متوجه میشوند شما از ویو فیک استفاده میکنید. حال اصلا دلیلی که باعث میشود ما بخواهیم ویو پست های خودمان را افزایش دهیم چیست! اگر شما بخواهید از شبکه اجتماعی خود درآمد داشته باشید باید تعداد فالور بالا با ویو ثابت داشته باشید تا کسانی که تمایل دارند به کمک صفحه شما تبلیغات انجام دهند. اما نکته اینجاست که اگر فالور زیاد داشته باشید اما ویو پست ها مناسب نباشد مطمعنا مشخص میشود شما از برنامه افزایش فالور استفاده میکنید. در این پست قصد داریم راه هایی را معرفی کنیم که با انجام آنها میتوانید ویو مناسب و فالور بدست آورید.

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وقتی میخواهید پست جدیدی را به اشتراک بگذارید از هشتگ های مناسب و مختلف استفاده کنید، این کار باعث میشود وقتی کاربران در اینستاگرام کلمه ای مطابق با هشتگ شما سرچ میکنند پست شما نیز به آنها پیشنهاد شود همین موضوع کمک میکند ویو پست ها افزایش پیدا کند.

اگر پیج اینستاگرام شما مربوط به مارکتینگ خاصی است سعی کنید بطور روزانه و در ساعت های مشخص پست قرار دهید، یا مثلا اگر بیشتر فالور های شما نوجوانان هستند سعی کنید بعد از تمام شدن مدرسه و دانشگاه یعنی در بعدظهر پست های خود را قرار دهید. اگر افراد بزرگسال بیشتر فالور شما هستند سعی کنید بعد وقت های اداری مطالب را قرار دهید تا ویو مناسب برای پست ها ثبت شود.

قرار دادن ویدیو در اینستاگرام بسیار تاثیرگذار است. بیشتر پیج های اینستاگرامی برای بازدید بیشتر ویدیوهای مشخصی را در صفحه خود قرار میدهند شما نیز با انجام این کار میتوانید بازدید بیشتری بدست آورید.

قرار دادن استوری روشی دیگر است که به کمک آن میتوانید روی ویدیوها و عکس های خود هشتگ قرار دهید آن را به اشتراک بگذارید تا کاربران مختلف پست شما را مشاهده کنند.

موارد بسیاری در افزایش ویو اینستاگرام تاثیر دارند، که برخی از این روش‌ها مقداری زمان‌بر هستند. شما می‌توانید علاوه بر به‌کار بردن روش‌های مرسوم، با خرید ویو اینستاگرام هم نیزسرعت پیشرفت‌تان را در این فضا بیشتری کنید.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام