رفع ارور could not save در فتوشاپ

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
  • 2,810 views
  • 0

یکی از مشکلات رایج که ممکن است در فتوشاپ وجود داشته باشد ارور could not save خواهد بود. این مشکل میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که برای برطرف کردن آن باید راه حل های مختلف را امتحان کنید، البته اگر این راه ها بتوانند جواب گو باشند. یکی از شایع ترین مشکل هنگام ذخیره سازی کمبود حافظه و رم خواهد بود. برای برطرف کردن این مشکل باید مسیر زیر را طی کنید. آموزش ترفند حذف لوگو در فتوشاپ بصورت تست شده را از دست ندهید.

با رفتن به گزینه Edite سپس Pereferences وارد قسمت Performance شوید. با وارد شدن به بخش Memory Usage آن را به 100% افزایش دهید.

در آخر روی گزینه OK کلیک کنید تا مشکل برطرف شود.

 

اگر با انجام روش بالا مشکل حل نشد باید از روش بعدی استفاده کنید.

روش دوم مربوط میشود به فضای درایوری که انتخاب کردید مثلا درایو C حجم لازم را نداره در این صورت تیک را به یک درایو دیگه بزنید.

 

اگر باز هم نتوانستید مشکل را حل کنید باید از روش سوم استفاده کنید.

اول به منوی Edit سپس Purge رفته و دکمه All را بزنید. در این صورت تمام حافظه های مربوط به نگهداری Undo و حافظه موقت Clipboard آزاد میشود. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که با انجام این کار دیگر نمیتوانید به گزینه های history دسترسی داشته باشید. البته برای اعمال بعدی شما دوباره حافظه اختصاص داده می شود و کارهای بعدی را میتوانید undo کنید.

 

کاربران زیادی هستند که با انجام روش های بالا توانسته اند مشکل ذخیره کردن در فتوشاپ را بطور کامل برطرف کنند. اما عده ای هستند که باز هم مشکلشان حل نشده و با جستجو بیشتر مواجه میشوند. در این مواقع شاید دلیل سیستمی باشد و یا با حذف و نصب کردن برنامه در درایو دیگر بتوانید مشکل را حل کنید.

 

شاید یکسری از کاربران این مشکل را در Mac نیز داشته باشند.

نحوه باز کردن قفل تصویر قبل از باز کردن آن در مک به این صورت است. هنگامی که با یک سری تصاویر قفل شده در مک مواجه می شوید، قبل از باز کردن آنها در فتوشاپ با استفاده از میانبر صفحه کلید Cmd+I قفل آنها را باز کنید. علامت تیک را از جلوی Locked در صفحه نمایش ظاهر شده بردارید. ممکن است لازم باشد رمز عبور سرپرست خود را برای ایجاد تغییر وارد کنید. همچنین در پایین صفحه دریافت اطلاعات، تأیید کنید که در کنار نام خود Read and Write را دارید. اگر نه، تنظیم را روی Read and Write تغییر دهید.

منبع : ترفندها
دسته بندی : آموزش ، آموزش فتوشاپ
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام