ترفند های لپ تاپ لنوو

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰
  • 371 views
  • 0

مطمئناً در لپ تاپ و کامپیوتر ترفندها و کلیدهای میانبر زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اما یک سری از این ترفند ها مخصوص لپ تاپ هاست که فقط با داشتن لپ تاپ میتوانید از این قابلیت ها استفاده کنید. در این پست قصد داریم ترفند های مربوط به لپ تاپ لنوو را معرفی کنیم البته شما می توانید بخشی از این ترفندها را در دیگر لپ تاپ ها بکار ببرید. ۶ نرم افزار مهم برای لپ تاپ را از دست ندهید.

اولین ترفند حالت تاریک است که در تمامی لپ تاپ ها و کامپیوتر کاربرد زیادی دارد و این حالت طرفداران مخصوص به خود را داشته و زمانی که در شب می خواهید با لپ تاپ کار کنید می توانید از این ترفند استفاده کنید، از منوی استارت روی چرخ دنده کلیک کنید و بعد از انتخاب Personalization و سپس Colors و از بخش Choose your default app mode گزینه Dark را انتخاب کنید تا حالت تاریک برای شما فعال شود.

برای تقسیم‌بندی بین دسکتاپ‌های مختلف و افزایش فضای استفاده از برنامه ها نیازی به خریدن مانیتور اضافه ندارید، در کامپیوتر و لپ تاپ ها قابلیتی به نام multiple desktops وجود دارد که برای استفاده از آن میتوانید وارد بخش Task View شوید، یا از کلید ترکیبی Windows + Tab استفاده نمایید. و در نهایت با زدن گزینه New Desktop میتوانید برنامه ها و پنجره های مختلف را در فضای متفاوت پخش کنید.

گاهی وقت ها ممکن است پیش آمده باشد که حوصله تایپ کردن را نداشته باشید در این صورت میتوانید از قابلیت تایپ مبتی بر صدا استفاده کنید، این قابلیت نیز در بیشتر لپ تاپ ها و کامپیوترها وجود دارد میتوانید از آن بهره مند شوید، برای استفاده کردن از این قابلیت از تنظیمات سیستم‌عامل به Ease of Access و سپس Speech بروید. بعد از انجام مراحل موردنظر با زدن کلیدهای ترکیبی Win و H می‌توانید این قابلیت را فعال کنید.

اگر میخواهید در لپ تاپ یا کامپیوتر خود به سایت های مختلف به سرعت دسترسی داشته باشید میتوانید با پین کردن آنها در نوار وظیفه هر زمان که نیاز شد به سرعت آنها را در اختیار داشته باشید، در ویندوز راحت ترین روش استفاده کردن از مرورگر اج است. در این مرورگر در بخش منو به قسمت More tools رفته و بر روی گزینه Pin to taskbar کلیک کنید، تا هر زمان که میخواستید به سایت دسترسی داشته باشید در Taskbar بتوانید سایت مورد نظر را بازگشایی کنید.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام