چگونه در پیام رسان واتس اپ گیف (GIF) ارسال کنیم؟

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
  • 23,554 views
  • 0

چگونه در پیام رسان واتس اپ گیف (GIF) ارسال کنیم؟

با اینکه چند سالی از انتشار و محبوبیت همه گیر واتس اپ می گذرد اما این پیام رسان تازه تصمیم گرفته است تا قابلیت جستجو و ارسال تصاویر گیف (GIF) را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچون تلگرام در واتس اپ نیز شما می توانید به جستجو و پیدا کردن تصاویر گیف با توجه به واژه ی موردنظر خود بپردازید یا اینکه اگر تصویر موردنظر بر روی گوشی شما موجود است آن را بصورت مستقیم برای دوستتان ارسال کنید. البته واتس اپ این بار پا را فراتر گذاشته و یک ویرایشگر مخصوص برای فایل های گیف را در اختیارتان می گذارد که با استفاده از آن می توانید به برش، چرخش، اضافه کردن متن، اموجی و… نیز بپردازید. یک قابلیت جدید و بسیار کاربردی دیگر نیز این است که می توانید ویدیوهای خود را در داخل واتس اپ به فایل گیف تبدیل کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. با ما همراه باشید تا شما را به صورت کامل با نحوه ی ارسال و کار با گیف در پیام رسان واتس اپ آشنا کنیم.

 

اپلیکیشن واتس اپ را باز کرده و وارد صفحه ی چت مخاطبی که قصد دارید برای او تصویر گیف ارسال کنید شوید. هم اکنون در پایین سمت چپ صفحه بر روی علامت مثبت (+) ضربه زده و سپس گزینه ی Photo & Video Library را انتخاب نمایید.

 

 

اگر تصویر موردنظر بر روی دستگاه شما موجود است می توانید آن را انتخاب کرده و از مرحله ی بعد بگذرید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود یکی از فایل های ویدیویی خود را انتخاب کرده و سپس در صفحه ی بعد بر روی سوییچ آبی رنگ ضربه بزنید تا گزینه ی GIF انتخاب شود. در اینصورت ویدیوی شما به فایل گیف تبدیل و ارسال خواهد شد.

 

 

اما اگر می خواهید به جستجو و پیدا کردن تصویر گیف موردنظر در فضای اینترنت بپردازید کافیست بر روی دکمه ای که در گوشه پایین سمت چپ صفحه قرار گرفته است ضربه بزنید.

 

 

واتس اپ از کیبورد Tenor GIF به عنوان منبع تصاویر گیف استفاده می کند بنابراین میلیون ها انتخاب در پیش رو خواهید داشت. هم اکنون کافیست در نوار جستجوی بالای صفحه به تایپ عبارت، سریال تلویزیونی، احساس و… موردنظر خود پرداخته و نتایج جستجو را مشاهده کنید.

 

 

بعد از انتخاب تصویر متحرک دلخواه، صفحه ی ویرایشگر گیف واتس اپ باز می شود. با استفاده از ابزارهایی که در بالای صفحه قرار گرفته است شما می توانید کارهایی از قبیل اضافه کردن متن دلخواه، اموجی، برش قسمتی از فیلم و تغییر سایز تصویر بپردازید. علاوه بر این می توانید همراه با تصویر خود یک کپشن نیز نوشته و ارسال کنید.

 

 

بعد از اتمام کار بر روی دکمه ی ارسال (شکل موشک) ضربه بزنید تا تصویر مربوطه برای دوستتان ارسال شود.

 

 

اگر کسی برای شما یک گیف ارسال کند و خوشتان آمده باشد قادر خواهید بود آن را برای ارسال به دیگران ذخیره کنید. بدین منظور بر روی تصویر مربوطه ضربه زده و نگه دارید تا پاپ آپی ظاهر شود. حال بر روی علامت ستاره ضربه بزنید. با این کار گیف مربوطه در تب Starred ذخیره خواهد شد و می توانید در هنگام جستجوی یک تصویر گیف بدان دسترسی داشته باشید.

 

 

امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 3.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام