گوشی‌های هوشمند اندرویدی طوری طراحی می‌شوند که کاربرد ساده ای دارند. علاوه بر آن می‌توان گفت که کاملاً این سیستم عامل در مقابل شخصی سازی توسط کاربران، انعطاف پذیر است. به راحتی می‌توان به وسیله گوشی‌های اندرویدی به اینترنت رفت، فایل‌های خود را به اشتراک گذاشت، بازی کرد، ایمیل فرستاد، عکس گرفت و… در واقع می‌توان گفت که امروزه گوشی‌های هوشمند عضو مهمی از زندگی ما شده اند و بدون داشتن یک گوشی هوشمند مانند گوشی اندرویدی نمی‌توان زندگی و تفریحات را تصور کرد.

 

سیستم عامل اندروید زیرساختی لینوکسی دارد که از این طریق قدرت فرآوانی را به دست آورده است. تلفن‌های اندرویدی به طور پیشفرض معمولاً از 2 الی 3 فونت برای نمایش پشتیبانی می‌کنند. اما بعضی اوقات پیش می‌آید که این فونت‌ها باب میل کاربر نبوده و ترجیح می‌دهد که فونت‌های دیگری را دریافت نماید. نخستین راهی که برای استفاده از فونت‌های بیشتر در گوشی‌های اندروید به ذهن می‌رسد، روت کردن گوشی می‌باشد. شما با روت کردن گوشی، گارانتی تلفن خود را از درجه اعتبار ساقط می‌نمایید اما در عوض امکاناتی نظیر استفاده از بی‌نهایت فونت را به دست می‌آورید.

 

اما بسیاری از افراد دوست ندارند که گوشی خود را روت نمایند. بنابر این راه حل تغییر فونت گوشی‌های اندرویدی بدون نیاز به روت کردن چیست؟

برای این کار بهترین روش استفاده از لانچر قدرتمند Go Launcher Ex است. در این روش کاربر بدون هیچ گونه نیاز به روت کردن گوشی، می‌تواند از طیف متنوعی از فونت‌ها در گوشی خود استفاده نماید. لازم به ذکر است که لانچر GO Launcher Ex با قدرت بینظیر خود بیش از 200 میلیون کاربر دارد.

برای انجام این امر شما ابتدا باید لانچر GO Launcher Ex را از طریق این لینک به صورت رایگان دانلود نمایید.

پس از دانلود و نصب شما نیاز به یک نرم افزار جانبی با نام GO Launcher Fonts خواهید داشت که گره گشای کار ما می باشد.این ابزار را نیز از طریق این لینک می‌توانید به صورت رایگان دانلود نمایید. پس از دانلود کافیست تا مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله اول: ابتدا نرم افزار Go Launcher Fonts را اجرا کرده. سپس از قسمت راست برنامه وارد بخش منو شوید.

GOlauncher-fonts

 

مرحله دوم: سپس وارد بخش Preferences شده و گزینه Font را انتخاب نمایید.

GOlauncher-preferences-font-option

 

مرحله سوم: در اینجا پنجره جدیدی را مشاهده خواهید کرد که شامل فونت‌های مختلفی می‌باشند. کافیست یکی از آنها را انتخاب نموده تا فونت سیستم به صورت اتوماتیک بدون نیاز به ریستارت کردن دستگاه، اعمال شود.

GOlauncher-fonts-select-option

 

نکته: جهت نصب فونت‌های بیشتر به صورت دستی نیز می‌توانید فونت‌های خود را به داخل فولدر fonts در مسیر نصب برنامه بریزید. معمولاً این مسیر، همانند مسیر زیر خواهد بود:

Sdcard/Golauncher Ex/fonts

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 2.42
[ 12 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

Mobina ۵ فروردین ۱۳۹۶

Un qesmate 1baraye rftn b menu barname ro zdm 4 ta gozine umad k aslan toosh gozine menu nbood

Mobina ۵ فروردین ۱۳۹۶

Mn go launcher Ex ro download krdm ama ejra nmishe too gooshi va aslan to menu barname haye gooshi naiomade mishe rahnamai konid chikar konm

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام