آموزش کامل ضبط و ارسال پیام ویدیویی در تلگرام

جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 6,087 views
  • 2

آموزش کامل ضبط و ارسال پیام ویدیویی در تلگرام

در پست قبلی خود قابلیت های جدید اضافه شده به پیام رسان تلگرام را معرفی کردیم اما وقت آن رسیده که به شرح آموزش کامل کار با هر کدام از این قابلیت ها بپردازیم. در این مطلب قصد داریم که شما را با نحوه ضبط و ارسال پیام های ویدیویی تلگرام آشنا کنیم که بدون شک در روزهای آتی به شدت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که ضبط این پیام های ویدیویی بسیار آسان خواهد بود و به علت فشرده سازی ویدیو توسط خود تلگرام، با سرعت بالایی نیز ارسال و دریافت می گردند. اول از هر چیزی توجه داشته باشید که اپلیکیشن تلگرام شما به نسخه ی 4.0 آپدیت شده باشد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به شرح روش کار با این سرویس جدید تلگرام بپردازیم.

 

برای ضبط و ارسال یک پیام ویدیویی ابتدا به صفحه ی چت موردنظر یا کانال خود مراجعه کرده و یکبار بر روی دکمه ی ضبط صدا (شکل میکروفون در گوشه ی پایین سمت راست صفحه) ضربه بزنید. مشاهده می کنید که این دکمه جای خود را به دکمه ی ضبط ویدیو (شکل دوربین) خواهد داد. هم اکنون می توانید بر روی این دکمه ضربه زده و نگه بدارید تا ویدیوی شما شروع به ضبط کند.

 

 

اگر ویدیوی شما طولانی است و نمی خواهید انگشت خود را بر روی صفحه نگه دارید کافیست انگشت خود را که بر روی شکل دوربین قرار گرفته است به سمت بالا و بر روی شکل قفل بکشید. با این کار ضبط بدون نیاز به نگه داشتن دکمه ی مربوطه ادامه خواهد داشت.

 

 

ضبط ویدیو بصورت پیش فرض با دوربین جلو آغاز می شود اما اگر قصد دارید به ادامه ی ضبط با دوربین عقب گوشی بپردازید کافیست بر روی دکمه ی مربوط به این کار در سمت چپ صفحه ضربه بزنید.

 

 

در صورت نیاز به توقف ضبط کافیست بر روی دکمه ی مربوط به آن در سمت راست صفحه ضربه بزنید.

 

 

در آخر پیش نمایشی از ویدیوی خود را مشاهده خواهید کرد و می توانید صدای آن را قطع کرده یا اینکه قسمتی از ویدیو را برش دهید. در آخر برای ارسال پیام ویدیویی خود کافیست بر روی دکمه ی ارسال (شکل موشک در گوشه ی پایین سمت راست صفحه) ضربه بزنید.

 

 

پیام شما شروع به آپلود و ارسال شدن می کند و مشاهده خواهید کرد که پیام مربوطه به شکل ویدیویی دایره ای نمایش داده می شود. اگر بر روی آن ضربه بزنید صدای ویدیو نیز فعال خواهد شد و اگر به سایر چت های تلگرامی خود نیز مراجعه کنید، ویدیوی مربوطه همچنان بصورت پاپ آپ به پخش خود ادامه خواهد داد. شما قادر خواهید بود با کشیدن پاپ آپ نمایش ویدیو به موقعیت موردنظر خود، مکان آن را تغییر دهید. همچنین می توانید در هر صفحه ای که هستید به توقف یا ادامه ی پخش پیام ویدیویی مربوطه بپردازید.

 

 

امیدوارم که این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد و خواهشمند است نظرات خود درباره این قابلیت جدید تلگرام را با ما و سایر کاربران گرامی ترفندها به اشتراک بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

Sayeh ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

سلام
من میخوام یاد بگیرم که این کلیپهای کوتاهم چجوری به پیامهای تصویری تبدیل میکنن؟؟؟
لطفا راهنمایی کنید واجبه

پری سان ۱۰ مهر ۱۳۹۶

ووای اره لطفا بگین کلیپهای گوشیو چجوری ب اینصورت دایره ای ارسال کنیم

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام