استخر پیش ساخته

شنبه ۹ دی ۱۴۰۲
  • 9 views
  • 0

استخر پیش ساخته

یکی از محبوب ترین تفریحات و ورزش ها برای سلامت جسم و روح، شنا و آب درمانی است. از طرفی ممکن است استفاده از استخرهای عمومی به جهت محدودیت سانس، ازدحام و شلوغی و بیماری و عفونت های ناشی از آب استخر برای همه امکان پذیر نباشد. استخرهای خانگی تفریحات آبی، آب‌درمانی، ورزش، تمدد اعصاب و راحتی خیال، محل بازی و تفریح را برای همه اعضای خانواده مهیا می‌سازد و به دلیل داشتن سطحی یکنواخت نسبت به استخرهای بتنی برای کودکان از امنیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین گزینه ها، استفاده از استخر پیش ساخته زرفام است.

استخر فایبرگلاس چیست؟

استخر پیش ساخته یک استخر شنا می باشد که صفر تا صد در کارخانه تولید می شود ، سپس جهت نصب به محل مدنظر ارسال می گردد. این استخرها بسیار سریعتر از استخرهای بتنی نصب می شوند. استخر فایبرگلاس متشکل از پلی استر تقویت شده با الیاف شیشه هستند . این استخرها طراحی خاص و منحصر به فردی دارند که برای امنیت و لذت خانواده با دقت بالایی تولید می شوند. استخرها به صورت یکپارچه در کارخانه تولید و طی 7 روز نصب و اجرا می شوند. امروزه به دلیل محدودیت زمان و فضا، استخرهای پیش ساخته یکی از بهترین جایگزین های استخر های بتنی می باشند.

استخرهای پیش ساخته زرفام  بادوام، زیبا، قابل نصب در کمترین زمان و تحت لیسانس میکسونال آلمان می باشند. این استخرها استقامت و مقاومت بالایی دارند و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند. پوسته استخرهای فایبرگلاس انعطاف پذیر هستند، سطح صافی دارند و مستحکم تولید می شوند. استخر های پیش ساخته برخلاف استخرهای بتنی به راحتی ترک نمی‌خورند و از نظر ساختاری بسیار بادوام‌تر هستند. جذاب‌ترین مزیت استخرهای زرفام، سهولت و سرعت در نصب و بهره‌برداری آنهاست. استخرهای زرفام ظرف 72 ساعت قابل نصب و بهره‌برداری هستند.

استخرهای پیش‌ساخته فایبرگلاس زرفام، تحت لیسانس شرکت میکسونال آلمان، به صورت قالب یکپارچه در کارخانه تولید می‌شوند و بی‌نیاز از ماده آب‌بند هستند و به دلیل مقاومت بسیار بالای کامپوزیت دربرابر خوردگی و پوسیدگی ناشی از واکنش‌های شیمیایی و اسیدی و یا حرارت، در صنعت ساختمانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. استخرهای فایبرگلاس آنتی باکتریال، ضد جلبک و قارچ و مقاوم در برابر اشعه UV هستند و در برابر تغییرات دما از 50- تا 50+ درجه سانتیگراد مقاومت دارند. همچنین، به آرماتوربندی، بتن ریزی و کاشیکاری نیاز ندارند.

تکنولوژی به‌کار رفته در استخر فایبرگلاس زرفام مطابق با برترین تکنولوژی روز دنیاست و بر خلاف استخر پلی‌اتیلنی، در برابر نور مستفیم خورشید بسیار مقاوم و تجزیه‌ناپذیر است. استخرهای پلی‌اتیلن در برابر نور خورشید پس از ۳ سال تجزیه می‌شوند. همچنین در مقایسه با استخرهای معمول بتنی، در عین با‌صرفه بودن از استحکام و طول عمر بالاتری برخوردار بوده و هزینه نگهداری بسیار پایین‌تری دارند.
از دیگر مزایای استخرهای پیش ساخته، قابل حمل بودن آنهاست. استخر‌های بتنی موجود در ساختمان‌های مسکونی و یا ویلاهای شخصی هزینه سنگینی را به شارژ ساختمان یا هزینه‌های جاری نگهداری از ویلا وارد می‌کنند، درحالی که نسل جدید استخرهای فایبرگلاس زرفام نیازی به سرویس دوره‌ای و لایروبی برای استفاده نداشته و با صرف تنها 15 دقیقه زمان در هفته آماده استفاده می‌گردند.

منبع : ترفندها
دسته بندی : بدون موضوع
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام