چگونه ویدیوی لایو اینستاگرام خود را به اشتراک بگذاریم؟

همانطور که می دانید چند ماه می گذرد که اینستاگرام امکان جذاب پخش ویدیو زنده یا همان لایو (Live) را برای کاربران خود فراهم آورده است. در ابتدا این قابلیت، بسیار ساده کار می کرد و از قابلیت های چندان زیادی بهره نمی برد. اگر مطالب ما را دنبال کرده باشید حتماً می دانید که اخیراً قابلیت دیگری مبنی بر ذخیره ویدیوی لایو در گالری گوشی نیز به این شبکه اجتماعی اضافه شد. اما اینستاگرام در آپدیت جدید اپلیکیشن خود از یک امکان جدید و کاربردی دیگر رونمایی کرده است که با استفاده از آن قادر خواهید بود ویدیوی لایو پخش شده ی خود را برای مدت 24 ساعت دیگر با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. با این کار کاربرانی که نرسیده یا نتوانسته اند که در لایو شما حضور پیدا کنند دیگر چیزی را از دست نداده و قادر خواهند بود لایو شما را بصورت ضبط شده مشاهده کنند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با این قابلیت جدید و نحوه ی کار با آن آشنا کنیم.

 

همانطور که واضح است اول باید شروع به گرفتن لایو کرده و برای دوستانتان ویدیو زنده ضبط و پخش کنید. حال وقتیکه لایو خود را به اتمام رساندید مشاهده می کنید که دکمه ی جدیدی به نام Share بر روی صفحه ظاهر می شود. کافیست بر روی آن ضربه بزنید تا لایو شما پس از چند دقیقه دوباره تا مدت 24 ساعت دیگر در دسترس دوستانتان قرار بگیرد. لازم به ذکر است که اگر می خواهید لایو خود را داخل گالری گوشی نیز ذخیره کنید کافیست روی دکمه ی Save ضربه بزنید.

 

 

ویدیوی لایو شما در همان بخش استوری بالای اپلیکیشن ظاهر خواهد شد و تمام دوستانتان قادر به مشاهده ی آن خواهند بود. شما همچنین می توانید هروقت که تمایل داشتید این ویدیو را حذف کرده یا اینکه بگذارید مهلتش تمام شده و بصورت خودکار بعد از 24 ساعت از بین برود.

 

 

در صورتیکه قصد داشته باشید لیست مشاهده کنندگان این ویدیوی ضبط شده را مشاهده کنید کافیست وارد آن شده و سپس صفحه را به سمت بالا بکشید. در همین صفحه می توانید کاری کنید که یک فرد خاص از این پس قادر به مشاهده ی تصاویر، ویدیو و لایوهای شما در بخش استوری نباشد.

 

 

با وجود این قابلیت اما اگر از لایو خود راضی بوده باشید به احتمال زیاد ذخیره کردن آن مهم ترین کاریست که خواهید کرد زیرا این بازپخش تنها تا 24 ساعت در دسترس خواهد بود و بعد از آن بصورت کامل از بین می رود. امیدوارم که این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 2.00
[ 4 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

عمتد ۸ فروردین ۱۳۹۷

چرا لایو برای من فعال نشده؟

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام