تا به حال به امکانات بیشتری برای پیامرسانی با استفاده از سیستم عامل اندروید فکر کرده اید؟ هر چند که بسیاری از کاربران اندروید استفاده از پیامرسانی پیش فرض اندروید را به سایر برنامه ها ترجیح می دهند، کاربران دیگری نیز به دنبال تجربه برنامه ها با قابلیت های جدیدتری برای ارسال پیام و SMS  هستند و سعی دارند اندروید را با توجه به نیازهای خود شخصی سازی کنند. در این مطلب قصد داریم برنامه های کاربردی جایگزین پیامرسانی اندروید را برای این دسته از افراد معرفی کنیم.

 

 

بهترین برنامه های رایگان جایگزین پیامرسان اندروید

Free Android Apps for Better SMS Text Messaging

برنامه هایی که در ادامه معرفی می کنیم کم حجم هستند و در واقع فضا یا شارژ زیادی از دستگاه نمیگیرند. جهت آشنایی بیشتر با برنامه های پرمصرف می توانیدمطلب 10 نرم افزار پرمصرف اندروید را که قبلا آموزش دادیم مطالعه کنید.

پیامرسان اندرویدی TrueMessenger    

در صورتی که یک بار از این پیامرسان استفاده کنید نمی توانید به پیامرسان قبلی اندروید برگردید. امکانات این پیام رسان در حد جیمیل و ایمیل است و می توانید مطابق با این امکانات پیغام ها را دسته بندی کنید، فوروارد کنید، وارد پوشه اسپم کنید و به طور کلی مدیریتی مشابه با ایمیل را داشته باشید. همچنین با TrueMessenger می توانید شماره های ناشناس را ردیابی و یا بلاک کنید.

برنامه پیامرسان Fluenty

این برنامه به سبب قابلیت متفاوت Smart Reply محبوب شده است. با استفاده از این قابلیت در Fluenty می توانید پاسخ های از پیش آماده شده را از طریق ایمیل به این پیامرسان منتقل کنید. به این ترتیب زحمت پاسخ گویی به بسیاری از پیام ها را نخواهید داشت. نحوه کار کردن با این ویژگی به این صورت است که حین پاسخ دادن به یک پیام، یک پنجره به صورت پاپ آپ باز میشود و لیست پاسخ های ممکن از ایمیل شما نمایش داده میشود.

برنامه پیامرسانی MySMS

این پیامرسان برای استفاده از پیامرسانی اندروید در سایر سیستم عامل ها تهیه شده است. به عنوان مثال می توانید از طریق کامپیوتر خود پیام ها را دریافت کرده، بخوانید و پاسخ دهید. یا این که برنامه MySMS را روی تبلت یا آی پد نصب کنید و از این برنامه استفاده کنید.

با این پیامرسانی می توانید تاریخ و زمان ارسال یک پیام از قبل نوشته شده را تعیین کنید.

ارسال پیام در اندروید با برنامه Last Message

این برنامه با محیط کاربری متفاوت تر برای ارسال پیغام به صورت خودکار به شماره های از پیش تعیین شده مناسب است. علاوه بر امکانات مختلفی که دربرنامه Last Message شاهد آن ها هستیم، می توانید ظاهر برنامه، آیکن ها، رنگ ، فونت و… را نیز تغییر دهید.

بهترین برنامه های رایگان جایگزین پیامرسان اندروید

پیامرسان جایگزین اندروید Messenger by Google

برنامه پیامرسانی رسمی گوگل که اخیرا منتشر شده است و از هر لحاظ با استاندارد های این موتور جست وجوگر سازگار است، Messenger by Google می باشد. در کنار قابلیت های دیگر برنامه های پیامرسانی جایگزین در اندروید، امکان جست و جو متن برای یافتن سریع تر پیام ها در دستگاه اندرویدی نیز به واسطه این برنامه وجود دارد.

پیامرسان Autoresponder + SMS Schedule

همان طور که از نام این برنامه مشخص است، Autoresponder + SMS Schedule جهت پاسخ گویی همزمان و خودکار به پیام ها می باشد که این کار را با قابلیت برنامه ریزی پیغام ها انجام می د هد.

بعد از نصب این برنامه و با باز کردن محیط کاربری ، با دو گزینه مشابه با شکل زیر رو به رو میشوید:

بهترین برنامه های رایگان جایگزین پیامرسان اندروید

قسمت scheduler به سادگی قابل تنظیم است و می توانید روز و سال و ساعت مدنظر خود را وارد کنید. با انتخاب گزینه autoresponde پروفایلی پیش روی شما خواهد بود که در آن مطابق با شکل بالا متن پیغام را وارد می کنید.

پیامرسان اندرویدی Hoverchat

محیط Hoverchat برنامه مشابه فیس بوک است و پیغام ها به صورت حباب های چت در فیس بوک دیده میشوند. تصویر زیر نمایی از پیام ها در این برنامه هستند:

بهترین برنامه های رایگان جایگزین پیامرسان اندروید

پیشنهاد شما چیست؟

چه برنامه های دیگری را به عنوان جایگزین پیامرسان پیش فرض اندروید می شناسید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام