چگونه در واتس اپ به تصاویر و ویدیوهای خود فیلتر اضافه کنیم؟

به تازگی یک آپدیت برای واتس اپ منتشر شده که برخی قابلیت های جدید را به آن اضافه کرده است. یکی از این قابلیت های کاربردی امکان اضافه کردن فیلترهای مختلف به تصاویر، ویدیوها و گیف هایی است که می خواهید برای دیگران ارسال کنید. البته این بخش جدید به دلیل تعداد کم فیلترها، مورد انتقاد بسیاری از متخصصان و بلاگ های تکنولوژی قرار گرفت اما دلیلی بر عدم کاربرد آن نمی شود. در این آپدیت همچنین امکان تبدیل ویدیوها به فایل گیف در داخل خود واتس اپ گنجانده شد که روش کار با آن را در مطالب پیشین خود برایتان شرح دادیم. توجه داشته باشید که این امکانات از نسخه ی 2.17.30 واتس اپ برای آی او اس و نسخه ی 2.17.215 واتس اپ اندروید در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نحوه استفاده از فیلترهای تصاویر، ویدیوها و گیف ها در واتس اپ آشنا کنیم.

 

بدین منظور ابتدا وارد صفحه ی چت مخاطب موردنظر خود شده  و سپس بر روی دکمه ای به شکل مثبت (+) در منوی اشتراک گذاری (Share) ضربه بزنید. حال برای اشتراک گذاری عکس یا ویدیو از داخل گالری یا گیف کافیست بر روی گزینه ی Photo & Video Library در این منو ضربه بزنید.

 

 

حال در صفحه ی گالری، عکس یا ویدیوی خود را برای به اشتراک گذاری انتخاب کنید. همچنین شما قادر خواهید بود ویدیوهای خود را با طولی به اندازه ی 6 ثانیه به یک گیف تبدیل کنید. آموزش کامل این کار را می توانید در این آموزش مطالعه کنید.

در هر صورت بعد از انتخاب عکس، ویدیو یا گیف موردنظر وارد صفحه ی ویرایشگر خواهید شد. صفحه را به سمت بالا بکشید تا فیلترهای واتس اپ در پایین صفحه نمایش داده شود. همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره کردیم متاسفانه فعلاً تعداد قابل توجهی فیلتر برای انتخاب وجود ندارد اما بدون شک انتظار می رود که در آپدیت های بعدی، فیلترهای جدیدتری اضافه شود.

کافیست فیلتر موردنظر خود را انتخاب کرده و مشاهده می کنید که در همان لحظه بر روی عکس، ویدیو یا گیف شما اعمال می شود.

 

 

بعد از این کافیست بر روی دکمه ی موشکی شکل (Send) ضربه بزنید تا فایل مربوطه همراه با فیلتر انتخاب شده ارسال گردد. امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام