چگونه اپلیکیشن های خود در گلکسی S8 را به کارت حافظه منتقل کنیم؟

با وجود حافظه داخلی 64 گیگابایتی در سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بیشتر کاربران نیازی به خریداری و استفاده از کارت حافظه نخواهند داشت. اما اگر از گوشی خود استفاده خاصی می کنید یا اینکه به هر دلیل دیگری نمی خواهید از حافظه داخلی آن برای ذخیره ی اپلیکیشن ها و فایل های مربوط به آنها استفاده شود، قادر خواهید بود به راحتی آنها را به کارت حافظه خود منتقل نمایید. البته همانطور که می دانید برخی از اپلیکیشن ها لزوماً بر روی حافظه اصلی اجرا می شوند و امکان انتقال آنها وجود ندارد اما عموم برنامه ها بدین شکل نیستند. به صورت کلی تجربه ثابت کرده که ذخیره ی اپلیکیشن ها و اجرای آنها از روی کارت حافظه از ریسک های احتمالی جلوگیری می کند و بسیاری از کاربران حرفه ای به استفاده از کارت حافظه اعتیاد پیدا کرده اند. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی انتقال برنامه ی گلکسی S8 به کارت حافظه آشنا کنیم.

 

1- وارد بخش Settings دستگاه خود شوید.

2- به دنبال قسمت Apps گشته و روی آن ضربه بزنید.

3- اپلیکیشینی که قصد انتقال آن به کارت حافظه دارید را در میان لیست پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

4- بر روی دکمه ی Storage ضربه بزنید.

5- در زیر قسمت Storage used بر روی دکمه ی Change ضربه بزنید.

  • همانطور که مطلع هستید و در ابتدا هم بدان اشاره کردیم برخی اپلیکیشین ها تنها بر روی حافظه اصلی کار می کنند و در نتیجه دکمه ی Change برای آنها فعال نمی باشد. پس اگر با چنین صحنه ای مواجه شدید بدین معنی است که امکان انتقال این اپلیکیشن به کارت حافظه وجود ندارد.

6- در پنجره ای که باز می شود بر روی دکمه ی رادیویی کنار SD card ضربه بزنید تا انتخاب شود.

7- در صفحه ی بعد روی Move ضربه بزنید و منتظر بمانید تا پردازش انتقال تکمیل شود.

 

انتقال اپلیکیشن ها به SD Card در گلکسی S8

 

خُب کار تمام شده و برنامه ی مربوطه به همین سادگی به کارت حافظه ی شما منتقل می شود. لازم به ذکر است اگر به هر دلیلی قصد داشتید دوباره اپلیکیشن را به حافظه اصلی باز گردانید کافیست همین مراحل را تکرار کرده و در آخر گزینه ی Internal Storage را انتخاب کنید.

همچنین در ابتدا صحبتی کردیم درباره ی عدم امکان انتقال برخی اپلیکیشن ها. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که دلیل آن چیست؟ به صورت مختصر می توانیم بگوییم که این اپلیکیشن ها در سطح بالاتری نسبت عملکرد معمول اجرای اپلیکیشن های روی کارت حافظه اجرا می شوند و نیاز به منابع بیشتری از دستگاه دارند. همچنین دسترسی های لازم برای اجرای کامل آنها شامل دسترسی هایی می شود که اندروید تنها برای برنامه های حافظه اصلی در نظر گرفته است.

امیدوارم که این آموزش برایتان مفید واقع شده باشد و لطفاً نظرات خود درباره آن را با ما و سایر کاربران گرامی ترفندها به اشتراک بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام