ترفند های شوخی با دوستان

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰
  • 1,124 views
  • 0

ممکن است در جمع دوستانه ای قرار بگیرید بخواهید با دوستان خود شوخی های خنده داری را امتحان کنید، البته شوخی هایی که باعث ناراحتی نشود و بعد از انجام آن همگی با هم از این سری شوخی ها لذت ببرید. راه ها و تکنیک های بسیار زیادی وجود دارد که با یک جستجوی ساده میلیون ها ویدیو مختلف از شوخی با دوستان پیدا خواهد شد، اگر شما نیز قصد دارید با دوستان و اطرافیان نزدیک خود شوخی کنید میتوانید به کمک این پست از ترفندهای متنوع شوخی مطلع شوید. چگونه سعی کنیم فردی خسته کننده نباشیم را نیز از دست ندهید.

اگر میخواهید با دوستان خود شوخی ترسناک انجام دهید میتوانید از این روش استفاده کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک مار پلاستیکی و مقداری نخ است. نخ را دور مار ببندید و سپس سر دیگر نخ را به داخل کمد یا هر چیزی که باز و بسته می شود وصل کنید. آن را طوری تنظیم کنید که وقتی در کمد را باز کردند مار بیرون بپرد. این روش باعث میشود کسی که در کمد را باز میکند بسیار بترسد. البته باید گفت بسته به این که میخواهید باچه کسی شوخی کنید ترفندها و روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اگر دوستان خیلی نزدیک و صمیمی تری دارید میتوانید از شوخی های جدی تر برای ترسیدن و یا خنده دار شدن استفاده نمایید، اما اگر دوستان آنچنان به شما نزدیک نیستند از شوخی های ساده تر استفاده کنید.

اگر می خواهید از این موضوع مطلع شوید که دوست شما از شوخی ناراحت می شود اول از یک سری شوخی های ساده شروع کنید اگر مشکلی وجود نداشت در دفعه های بعدی میتوانید از شوخی های باحال تر بهره ببرید. مهمترین نکته ای که در هنگام شوخی کردن با دوستان خود باید آن را رعایت کنید حالت جدی صورت خودتان است یعنی به هیچ وجه نباید بخندید یا به صورت ضایعه به اطراف نگاه کنید، سعی کنید خنده خود را کنترل کنید و روی موضوع آن شوخی تمرکز کنید و به صورت دوست خود زیاد نگاه نکنید.

برای این که شوخی جذاب تر و واقعی تر به نظر برسد اگر در جمع دوستان حضور دارید سعی کنید با چند تا از دوستان دیگر هماهنگ باشید تا بتوانید یکی از دوستان را مورد هدف قرار دهید البته هماهنگ بودن چند نفر کار سخت تری است و همگی باید روی موضوع تمرکز کافی را داشته باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که شوخی ها را پشت سر هم انجام ندهید و بگذارید چند روزی بگذرد تا بتوانید شوخی جدیدی را با دوستان خود انجام دهید این طوری مطمئناً دوستان شوخی قبلی شما را فراموش کرده اند.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام