با جدیدترین قابلیت اینستاگرام آشنا شوید!

پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶
  • 2,422 views
  • 0

شبکه اینستاگرام قابلیت جدید خود را به صورت آزمایشی برای تعدادی از کاربرانش فعال کرده است! Instagram قصد دارد تا شمارا با پست های لایک شده توسط دوستانتان مرتبط سازد!

جدیدترین قابلیت در اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی هر یک به منظور بالابردن رضایت کاربران و افزایش محبوبیت و اعضای خود، قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را به شبکه و نرم افزار خود اضافه می‌کنند. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان و ایران است، این شبکه میلیون ها کاربر دارد و همیشه در حال پیشرفت است. این شبکه اجتماعی گاهی قابلیت و امکانات جدید خود را پس از آزمایش روی گروهی از کاربران به شبکه خود می افزاید!

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شبکه اجتماعی اینستاگرام تصمیم گرفته است که برای آشنایی با علایق و سلایق دوستانتان در این شبکه محبوب و پر طرفدار هر آنچه دوستانتان در اینستاگرام لایک و دنبال میکنند را مشاهده کنید!

این قابلیت جدید برای تعدادی از کاربران اینستاگرام در قالب گزینه پیشنهادی ” recommended for you ” به معنی ” به شما پیشنهاد می شود”، ارائه می شود. این قابلیت از الگوریتم‌های جدیدی که در اینستاگرام طراحی و تعبیه شده است استفاده میکند و بدین ترتیب شما را به مطالب و پست‌های لایک شده توسط دوستانتان ارتباط  می‌دهد.

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام