از زمانی که اینستاگرام به شهرت فعلی و اموزی خود دست یافت استفاده از فیلترهای مختلف عکس متداول تر از گذشته شد. این فیلترها شامل افزودن روشنی، تیرگی، تضاد و کنتراست و سایر تغییرات پیشرفته به عکس ها می باشد. یکی از فیلترهای جذابی که به تازگی در شبکه های اجتماعی رایج شده است و در مدت زمان کوتاهی محبوبیت فراوانی میان کاربران پیدا کرده است فیلتر تبدیل عکس به نقاشی می باشد. برنامه های زیادی برای تبدیل عکس به نقاشی وجود دارند که در این مطلب با تعدادی از بهترین آن ها آشنا خواهید شد.

 

 

تبدیل عکس به نقاشی در اندروید، iOS و وب

Apps to Turn Photos Into Art on Android, iOS, or Web

 

قبلا با نمونه های ویرایشگر عکس حرفه ای در ترفندها آشنا شدید. برخی از نرم افزارها نیز مشابه برنامه B6 12  مخصوص ویرایش عکس های سلفی هستند.

نمونه های دیگر ویرایشگر های حرفه ای برای تبدیل عکس به نقاشی عبارتند از:

 

تبدیل عکس به نقاشی با برنامه حرفه ای Prisma (اندروید،iOS)

بدون شک Prisma بهترین نرم افزار برای تبدیل عکس های ساده به نقاشی می باشد. قابلیت های این برنامه تقریبا در هیچ یک از برنامه های مشابه دیده نشده است و بعد از انتشار Prisma سایر توسه دهندگان عرضه برنامه های مشابه را آغاز نمودند. نحوه استفاده از این برنامه بسیار ساده است؛ طوری که به دلیل سازگاری و بهینه بودن این اپلیکیشن ها در شبکه های اجتماعی امروزه حداقل شاهد یک نمونه از عکس های ویرایش شده با این برنامه در حساب های شخصی شبکه هایی نظیر اینستاگرام، توییر و فیس بوک هستیم.

 

تبدیل عکس به نقاشی در اندروید، iOS و وب

 

قبل از ذخیره و بارگذاری عکس ها می توانید تصاویر ویرایش شده با Prisma را در قالب پیش نمایش مشاهده کنید.

 

ساخت فیلترهای نقاشی شخصی با برنامه Pikazo (اندروید،iOS)

Pikazo برنامه قدیمی تری نسبت به Prisma می باشد. برای استفاده از این برنامه تنها کافی است تصویر مدنظرتان را در گالری انتخاب کنید، استایل نقاشی دلخواه خود را در میان استایل های پیش فرض یا منابع آنلاین انتخاب کنید و در صورت نیاز استایل شخصی خودتان را بسازید.

برای استفاده از این برنامه ابتدا تصویر دلخواهتان را انتخاب کنید، آن را در سرور Pikazo آپلود کنید، مدتی منتظر بمانید و سپس عکس آماده شده را در انواع شبکه های اجتماعی به سادگی آپلود کنید.

 

تبدیل عکس به نقاشی با وضوح بالا با برنامه DreamScope (تحت وب)

برای تبدیل تصاویر گوشی خود به نقاشی به مهارت بالایی در نقاشی نیاز ندارید؛ تنها کافی است از برنامه DreamScope استفاده کنید. این برنامه فیلترها را با بالاترین کیفیت روی عکس ها اعمال می کند. به نظر می رسد که برنامه DeepStyle بعد از Prisma بیشترین تنوع فیلتر ها و استایل ها را دارد.

اغلب برنامه های مشابه تصاویر با کیفیت را با  ابزارهای آنلاین فشرده سازی فیلم و عکس کم حجم می کنند و به این ترتیب از کیفیت آن می کاهند؛ اما DreamScope استایل های حرفه ای را روی عکس های با کیفیت اعمال می کند و در مقابل نیز عکسی با وضوح بالا را به شما تحویل می دهد.

 

تبدیل عکس به نقاشی در اندروید، iOS و وب

 

ساخت استایل سفارشی وتبدیل عکس به نقاشی با DeepArt (تحت وب)

DeepArt یک برنامه تحت وب است که امکان تبدیل عکس به نقاشی را در کم ترین زمان ممکن فراهم آورده است. برای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام فیلتر های موجود در عکس اهمیت زیادی دارند. به جای استفاده از فیلترهای اینستاگرام و سایر ترفند های مخفی در اینستاگرام که قبلا معرفی کرده ایم می توانید از نرم افزار DeepArt جهت تبدیل عکس خود به نقاشی استفاده نمایید.

 

تبدیل عکس به نقاشی در اندروید، iOS و وب

 

تبدیل حرفه ای عکس به نقاشی با r/deepstyle

r/deepstyle مرجع حرفه ای برای تبدیل عکس ها به نقاشی می باشد. با استفاده از این سایت می توانید از اخبار مرتبط با آخرین فیلتر ها با خبر شوید. در این فروم الگوریتم های مختلفی برای ساخت استایل، فیلتر و سایر ابزارهایی که گالری تصاویر را جذاب تر می کنند معرفی میشود.

 

تبدیل عکس به نقاشی در اندروید، iOS و وب

 

تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید

کدام یک از برنامه های معرفی شده برای ویرایش عکس ها و تبدیل آن ها به نقاشی برای شما کاربردی تر بوده است؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام