هر نوع سیستم عامل بعد از گذشت زمان کند میشود و به واسطه برنامه های نصب شده روی آن، با مشکلاتی نظیر کاهش سرعت، کمبود حجم و…مواجه خواهد شد. اندروید نیز از این قاعده مستثنی نیست. امروزه با توجه به گستردگی اپلیکیشن و برنامه های اندروید و نصب آن ها توسط کاربران روی این سیستم عامل، لزوم استفاده از برنامه های پاکسازی اندروید بیشتر حس میشود. با استفاده از 3 برنامه کاربردی پاکسازی اندروید که در ادامه معرفی می کنیم، دستگاه اندروید خود را از تمام فایل های اضافی و بدافزار ها عاری کنید.

 

 

بهترین برنامه های پاکسازی اندروید

Apps For Cleaning Up  Android Device

این برنامه ها با روش های مختلفی نظیر پاک کردن کش، فایل های اضافی که ناخواسته ذخیره میشوند و محتوای بیهوده باقی مانده بعد از پاک کردن برنامه ها، اندروید شما را ریکاوری می کنند. در واقع برای یکی از راه های افزایش سرعت اندروید استفاده از همین برنامه ها می باشد.

 

پاکسازی اندروید با استفاده از Clean Master

این ابزار با بیش از 19 میلیون بار دانلود، محبوب ترین برنامه برای پاک کردن فایل های اضافی اندروید و بهبود فرآیند اجرایی اندروید می باشد. Clean Master بخش های مختلفی دارد. در واقع همزمان با نصب یک برنامه، می توانید از چند قابلیت استفاده کنید. با Device Cooler می توانید اپ یا برنامه های اندرویدی را که حجم زیادی از پردازنده را اشغال کرده اند و سبب داغ شدن موبایل شده اند را  غیرفعال کنید.Junk File Cleaner  برای پاک کردن فایل های اضافی و کش می باشد. App Manager نیز بخش دیگری در برنامه پاک سازی اندروید Clean Master می باشد که راهنمایی ها لازم برای نصب یا لغو نصب برنامه های مختلف اندروید را به کاربر می دهد.

CPU Boost و Memory Boost نیز از قابلیت های کاربردی دیگر برنامه پاکسازی اندروید Clean Master می باشند. بخش دیگری که در Clean Master توجه کاربران را به خود جلب کرده است، آنتی ویروس این برنامه می باشد که بدافزار ها و ویروس های احتمالی را شناسایی کرده و از بین می برد.

 

بهترین برنامه های پاکسازی اندروید

 

پاکسازی کامل اندروید با استفاده از CCleaner

CCleaner از مدعیان محبوب برای پاکسازی فضای دیسک می باشد. مشابه برنامه Clean Master ، از CCleaner نیز می توانید برای آنالیز فایل ها و پاکسازی اندروید استفاده نمایید. مهم ترین و برجسته ترین قابلیت این برنامه قسمت Cleaner می باشد که با پاکسازی کش های دستگاه اندرویدی ، حجم قابل توجهی از گوشی را آزادسازی می کند. بخش دیگری با نام System Info در این برنامه میبینید که اطلاعات حیاتی دستگاه را شامل منابع در دسترس CPU, RAM و… نمایش میدهد.

استفاده از CCleaner مزایای زیادی را به همراه دارد و به علاوه برنامه کم حجم و کاربردی است که برای نصب آن نیازی به روت کردن گوشی اندرویدی ندارید.

 

بهترین برنامه های پاکسازی اندروید

 

پاکسازی فضای اندروید با Startup Manager

گاهی خاموش و روشن کردن دستگاه اندرویدی به خصوص بعد از گذشت مدت زمان زیادی از کار کردن با دستگاه زمان زیادی می برد. این کندی در دستگاه می تواند ناشی از کش و فایل های اضافی هر برنامه باشد که در طولانی مدت سبب استفاده زیاد از پردازنده و نهایتا سنگین شدن دستگاه شده اند.

برای سرعت بخشیدن به دستگاه اندرویدی خود، Startup Manager بهترین برنامه برای ارتقا سرعت پردازش و اجرا دستگاه می باشد. البته قبلا نیز روش های پاکسازی کش برنامه های اندروید را معرفی کرده ایم.

 

بهترین برنامه های پاکسازی اندروید

 

نحوه عملکرد Startup Manager به این صورت است که ابتدا تمام برنامه های موجود در دستگاه نظیر برنامه های نصبی و برنامه های پیش فرض دستگاه که به آن ها برنامه سیستمی گفته میشود را بررسی می کند و در صورت نیاز دستور پاک کردن برنامه را البته با صدور مجوز از جانب کاربر صادر می کند.

نظر و پیشنهاد شما چیست ؟

برای حذف فایل های اضافی در اندروید و به طور کلی پاکسازی اندروید چه راه هایی را پیشنهاد می دهید؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 2 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 1 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

پرنده ۲۴ تیر ۱۳۹۶

دانشجوی دکتری باشی و مطلب هم بنویسی خیلی حرفه خدا قوت

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام