همانطور که می‌دانید در iOS 9 یک ویژگی به نام پیشنهادات یا Suggestions  به همراه جستجو‌های ویژه اضافه گردیده است. هنگامی که شما با انگشتان خود صفحه را به سمت پایین میکشید این بخش پیشنهادات ظاهر خواهد شد که شامل یک قسمت برای جستجو و دو تماس اخیر شما می‌باشد. اما با توجه به آن که این تماس‌های اخیر در قسمت پیشنهادات دائمی نبوده و پس از مدتی ناپدید می‌شود، شاید به کار خیلی ها نیاید. از این رو توسعه دهندگان iOS یک ویجت رایگان برای آیفون طراحی کرده اند که این امکان را به شما خواهد داد تا سه مخاطب مدنظر خود که بیشتر از بقیه مخاطبین با آنها در تماس هستید، پیامک میدهید و یا در برنامه فیس تایم در ارتباط هستید را در قسمت اعلانات گوشیتان نمایان خواهد کرد.

برای اینکار کافیست تا نرم افزار Swipe Dial را از این لینک دانلود کرده، نرم افزار را اجرا و سپس سه مخاطب مدنظر خود را انتخاب نمایید. این نرم افزار به صورت خودکار قادر به انتخاب مخاطبین شما نبوده و باید این کار به صورت دستی و توسط شما انجام بگیرد.

پس از اضافه کردن این مخاطبین کافیست تا انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین کشیده تا بخش مدیریت اعلانات نمایان شود. سپس به قسمت Today یا امروز رفته تا بتوانید این مخاطبین را مشاهده نمایید. کل این عمل کمتر از 5 ثانیه قابل انجام است که از این حیث می‌تواند برای کسانی که زیاد با مخاطبین خاصی در ارتباط هستند، یک مزیت به حساب آید.

swipe-dial

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام