تنظیمات دعوت شدن به گروه ها در تلگرام دسکتاپ

شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶
  • 4,858 views
  • 0

تنظیمات دعوت شدن به گروه ها در تلگرام دسکتاپ

باز هم با قابلیت ها و تغییرات جدید تلگرام دسکتاپ با شما همراه هستیم. اگر به میزان زیادی نگران حریم خصوصی خود هستید احتمالاً گزینه ی تنظیمات دعوت شدن به گروه (Group invite settings) را در بخش تنظیمات حریم خصوصی تلگرام گوشی خود مشاهده کرده اید. اما اگر تا پیش از این، به دنبال همین گزینه در نسخه ی دسکتاپ پیام رسان تلگرام می گشتید هیچ اثری از آن نمی دیدید! خوشبختانه با انتشار آپدیت جدید، گزینه ی مربوطه نیز به تلگرام دسکتاپ اضافه شده است و می توانید در کمتر از چند ثانیه مشخص کنید که چه کسانی قادر به دعوت کردن شما در گروه های تلگرامی باشند. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی این کار آشنا کنیم.

 

اول از هر چیزی باید مطمئن شوید که تلگرام دسکتاپ شما به آخرین نسخه آپدیت شده باشد. بدین منظور می توانید در بخش تنظیمات و زیر قسمت General بر روی گزینه ی Check for updates کلیک کنید یا اگر هنوز تلگرام را بر روی کامپیوتر خود نصب نکرده اید جدیدترین نسخه ی آن را از وبسایت رسمی دریافت کنید.

در صورتیکه از آپدیت بودن تلگرام دسکتاپ خود مطمئن هستید می توانید ادامه ی آموزش را دنبال نمایید. بدین منظور در ابتدا بر روی دکمه ی منو (شکل سه خط موازی) در گوشه ی بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.

 

 

در منوی ظاهر شده بر روی قسمت Settings کلیک نمایید تا صفحه ی تنظیمات تلگرام نمایش داده شود.

 

 

هم اکنون در پنجره ی تنظیمات به دنبال قسمت Privacy and Security گشته و در زیر آن بر روی گزینه ی Group invite settings کلیک کنید.

 

 

خُب، تا اینجا با موفقیت به قسمت تنظیمات دعوت شدن به گروه های تلگرام وارد شدید. در این قسمت دو گزینه را جهت انتخاب در اختیار خواهید داشت. نخستین گزینه Everybody است که با فعال کردن آن، همه ی کاربران قادر به دعوت کردن شما به گروه ها خواهند بود. در مواقعی که قصد دارید تنها برخی از افراد قادر به دعوت کردن شما نباشند بهتر است این گزینه را انتخاب کرده و سپس بر روی قسمت Never allow در زیر قسمت Add exception کلیک کنید.

 

 

هم اکنون می توانید با یک کلیک روی هر کاربری که نمی خواهید قادر به دعوت کردن شما در گروه ها باشد، آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب افراد موردنظر کافیست روی دکمه ی Save کلیک کنید.

 

 

اما با فعال کردن گزینه ی دوم یعنی My contacts تنها مخاطبین تان قادر به اضافه کردن شما در گروه ها خواهند بود. در صورت فعال کردن این گزینه نیز می توانید به ترتیب با استفاده از لینک های موجود در قسمت Add exceptions یعنی Always allow و Never allow بصورت جداگانه مشخص کنید که چه اشخاص دیگری هم می توانند همیشه شما را دعوت کنند و چه کسانی هم هرگز قادر به دعوت کردن شما نباشند.

 

 

در آخر وقتیکه تنظیمات موردنظر خود را اعمال کردید جهت ذخیره کافیست بر روی دکمه ی Save در گوشه ی پایین سمت راست پنجره، کلیک کنید.

 

 

به همین راحتی توانستید جلوی دعوت شدن ناخواسته به گروه ها را بگیرید. البته برخی مواقع پیش می آید که شخصی قصد دارد شما را به گروهی دعوت کند و متوجه می شوید که مشکلی وجود دارد. علت آن دقیقاً همین است که شما گزینه ی My contacts (دعوت شدن تنها توسط مخاطبین) را فعال کرده اید. در اینصورت می توانید به راحتی فرد مربوطه را به لیست Always allow اضافه کنید تا مشکل برطرف گردد.

امیدوارم که این آموزش نیز برایتان مفید واقع شده باشد و به شدت پیشنهاد می کنیم سایر مطالب ما درباره قابلیت های جدید تلگرام را از دست ندهید. خوشحال می شویم که نظرات خود را با ما نیز به اشتراک گذاشته و در صورت وجود هرگونه سوالی نیز کافیست آن را با ما و سایر کاربران گرامی ترفندها مطرح نمایید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام