صفحه خانگی اندروید محل مناسبی برای قرار دادن میانبر برنامه های اندرویدی که به صورت منظم از آن ها استفاده می کنید. وجود میانبر برنامه ها در صفحه خانگی اندروید این امکان را به شما می دهد تا بدون مراجعه به لیست اپلیکیشن ها و جستجو در آن، سریعا به برنامه مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

 

صفحه خانگی سامسونگ

 

اما همانطور که میدانید، صفحه خانگی اندروید بسیار محدود است و به غیر از میانبر های اصلی اندروید مانند میانبر تماس، مخاطبین و… نمیتوان بیشتر از چند میانبر برنامه در آن جای داد. برای همین منظور نیاز است که میانبر برنامه هایی که به آن نیاز ندارید را از صفحه اصلی حذف کنید.

در ترفند و آموزش امروز تصمیم داریم نحوه حذف میانبر برنامه های اندروید از صفحه خانگی (Home Screen) را خدمت شما کاربران گرامی آموزش دهیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

آموزش حذف میانبر برنامه و بازی ها از صفحه اصلی اندروید

در ابتدای این آموزش باید خدمتتون عرض کنم که تصاویر و مراحل این مطلب متعلق به گوشی گلکسی On5 و اندروید مارشمالو 6.0 است. اما مراحل آم در دیگر گوشی ها و نسخه های دیگر اندروید مشابه همین آموزش است!

 

مرحله اول: در صفحه خانگی اندروید، انگشت خود را بر روی برنامه ای که قصد دارید از صفحه حذف شود چند لحظه نگه داشته و رها نکنید.(به عنوان مثال ما انگشت خود را برای چند ثانیه روی برنامه Google Hangouts نگه داشته و رها نکرده ایم.)

 

حذف میانبر برنامه ها

 

مرحله دوم: اکنون دو گزینه در بالای صفحه نمایش داده می شود. در حالی که انگشت خود روی برنامه ی مورد نظر است، آن را به سمت آیکون سطل آشغال (Remove) کشیده و رها کنید.

 

حذف میانبر برنامه ها از صفحه اصلی

 

کار تمام است و میانبر اپلیکیشن مورد نظر شما از صفحه خانگی اندروید حذف شده است.

لازم به ذکر است که در اندروید می توانید به غیر از صفحه خانگی اول، شش صفحه خانگی دیگر نیز بسازید که با کشیدن انگشت خود به سمت چپ می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

پرسش شما؟

در صورت وجود هرگونه پرسش و سوال در رابطه با مطلب بالا می توانید در دیدگاه ها با ما مطرح کنید. سعی می کنیم در صورت دانستن پرسش شما به آن پاسخ دهیم.

موفق و پیروز باشید..

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 2 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

احمد ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

سلام…من برنامه دوربین z رو رو گوشیم نصب کردم بعد فقط میانبرش اومد رو گوشیم که پر از تبلیغات بود واقعا کلافم کرده میانبرش حذف کردم بعد رفتم تو فهرست برنامه ها تا اصلا اونجا نیستش یعنی فقط اومده بود تو میانبرها ک حذفش کردم ولی همچنان برام تبلیغات میفرسته ممنون میشم راهنماییم کنید؟؟؟یعنی خود برنامه درحال اجرا هستش ولی اثری ازاون نیست تو گوشیم ک حذفش کنم مرسی

الهام ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

سلام. گوشی من شیائومی ردمی۸آ هست. به پیشنهاد خود برنامه برا امنیت یه میانبر رو صفحه ایجاد شد اما الان میبینم شکلش تبدیل شده به روبات و نامش هم شده هوم اسکرین ستینگ . هر کاری میکنم حذف نمیشه. بقیه میانبرها حذف میشن ولی تا روی این فشار میدم هنگ میکنه. بابد چی کنم؟

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام