شاید زمانی که برای اولین بار در سال 2010 اینستاگرام منتشر شد، سازندگان این شبکه اجتماعی حتی فکر نمی کردند که در این مدت زمان کوتاه این برنامه در میان کاربران مختلف تا این اندازه محبوبیت پیدا کند. این شبکه اجتماعی امکانات مختلفی دارد و قابلیت های مخفی اینستاگرام آن را به یک سرویس کاملا مجهز و کاربردی تبدیل کرده است.

با وجود این امکانات و سهولت دسترسی به بخش های مختلف، اینستاگرام ترفند ها و هک های خاصی دارد و هر کاربری با استفاده معمولی از بخش های مختلف آن نظیر آپلود عکس ، حرفه ای به نظر نمیرسد. راه های زیادی وجود دارد که بتوان به صورت حرفه ای به این برنامه دسترسی پیدا کرد و به زبان دیگر به فون وفن اینستاگرام با صورت حرفه ای آشنا شد. در ادامه با 5 ترفند کاربردی که شما را به کاربرد حرفه ای در اینستاگرام تبدیل می کند آشنا خواهید شد.

 

 

ترفندهایی برای حرفه ای شدن در اینستاگرام

Tricks to Help You Use Instagram Like a Pro

بعد از دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید و سایر سیستم عامل ها و مدتی استفاده عادی از این برنامه، ایده های مختلفی برای محبوب شدن در اینستاگرام و مدیریت اکانت در ذهن کاربران و مخاطبان این برنامه ایجاد میشود که با ترفند هایی که در ادامه معرفی می کنیم، می توانید آن ها را عملی کنید.

فاصله گذاری در کپشن و بیو اینستاگرام

حتما دقت کرده اید که هنگام تایپ متن در کپشن یا بیوگرافی اینستاگرام، گزینه بازگشت از کیبورد حذف میشود.با این مشکل معمولا کلمات در هم ریخته قرار میگیرند و فاصله دلخواه ما در میان کلمات وجود نخواهد داشت. برای رفع این مشکل در اینستاگرام ترفند ساده ای وجود دارد. تنها کافی است جین تایپ کردن گزینه 123 در پایین کیبورد را لمس کنید.

مشاهده خواهید کرد که با این کار ایجاد فاصله نظیر سایر متن ها در ادیتور های دیگر عملی خواهد شد.

 

ترفندهایی برای حرفه ای شدن در اینستاگرام

از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید

مدت زیادی از انتشار نسخه وب اینستاگرام میگذرد و هنوز هم کاربران زیادی تصور می کنند که این برنامه تنها روی گوشی و تبلت قابل نصب است و به عبارتی سیستم عامل های موردنیاز آن محدود است. قبلا نیز نحوه استفاده از اینستاگرام روی لپ تاپ و کامپیوتر را در ترفندها معرفی کردیم. در نسخه وب اینستاگرام قابلیت هایی دیده میشود که در نسخه موبایل وجود ندارد. به عنوان مثال در کنار کارهای رایجی که در نسخه موبایل انجام می دهید از جمه ویرایش عکس و پروفایل ، می توانید در یک صفحه تمام پست های فالوور های خود را یک جا ببینید و تگ های دلخواه خود را بوکمارک کنید.

تنها کمبودی که در نسخه وب مشاهده میشود، عدم امکان آپلودعکس می باشد.

 

ترفندهایی برای حرفه ای شدن در اینستاگرام

از ابزاز هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها یکی از ابزارهای جست وجو پست ها و تصاویر و فیلم ها در اینستاگرام هستند که پیداکردن محتوا در این شبکه اجتماعی را ساده تر از گذشته کرده اند. بعد از این که استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام تا این حد متداول شد، سایر شبکه ها نیز به استفاده از هشتگ روی آوردند. با جست وجوی کوتاهی در اینترنت می توانید محبوب ترین هشتگ های موجود را مشاهده کنید و با استفاده از آن در اینستاگرام محبوب شوید.

 

ترفندهایی برای حرفه ای شدن در اینستاگرام

استفاده از قابلیت ویرایش عکس بدون آپلود آن ها

اینستاگرام ویرایشگر حرفه ای خوبی دارد که از آن می توانید به جای هر نرم افزار ویرایش عکسی استفاده کنید؛ اما عکسی را در اینستاگرام آپلود نکنید. بدین منظور تنها کافی است گزینه Save Original Photo را در تنظیمات اکانت خود فعال کنید و سپس گوشی خود را روی حالت پرواز قرار دهید.

بعد از این کار می توانید عکس دلخواه خود را در اینستاگرام وارد کنید و تغییرات دلخواه را روی آن قرار دهید. سپس دکمه به اشتراک گذاری را بزنید. با توجه به این که موبایل روی حالت پرواز قرار گرفته است، دیتا ارسال میشود، اما نهایتا آپلود عکس با شکست رو به رو خواهد شد. این در حالی است که عکس ویرایش شده در گالری شما ذخیره شده است.

 

ترفندهایی برای حرفه ای شدن در اینستاگرام

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

در صورتی که ترفندهای دیگری را برای استفاده بهتر و حرفه ای تر از اینستاگرام می شناسید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام