اموزش ترفندهای اینستاگرام ۲۰۲۱

یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰
  • 213 views
  • 0

امروز با استفاده از ترفندهای مختلف میشود در شبکه های اجتماعی کارهای متنوع را به سرعت انجام داد. در دنیا میلیون ها کاربر از این نوع ترفندها استفاده میکنند. امار های زیادی وجود دارد که نشان میدهد افراد زیادی در طول روز از اینستاگرام استفاده میکنند به کمک این شبکه اجتماعی خریدهای زیادی انجام میدهند یا اکثر سایت داران معروف ساعتی از روز را به صفحه اینستاگرام سایت خود اختصاص میدهند همین موضوع باعث میشود اینستاگرام به یکی از پربازدید ترین شبکه های اجتماعی شناخته شود. پیشنهاد میشود ترفند افزایش بازدید اینستاگرام را نیز از دست ندهید.

در ترفند اول یاد خواهید گرفت که به موقع از جدیدترین پست ها باخبر شوید، ممکن است شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که بیشتر پست های مهم را از دست میدهید در مواقع مناسب نمیتوانید از آنها باخبر شوید، شما با فعالسازی گزینه اطلاع رسانی پست و استوری پیج مورد نظر میتوانید هر وقت که پستی قرار گرفت به سرعت باخبر شوید. با رفتن به بخش following سپس notifications و در نهایت فعال کردن تیک post و stories میتوانید از این ترفند استفاده کنید.

در ترفند دوم شما میتوانید برای بیو صقحه اینستاگرام خود از فونت های متنوع استفاده کنید. تغییر فونت متن bio اینستاگرام میتواند سلیقه ای باشد اما به هر حال باعث زیبایی صفحه خواهد شد معمولا افراد زیادی هستند که میخواهند صفحه اینستاگرامی خاص در اختیار داشته باشند، شما می تونید از وب سایت LingoJam برای این کار کمک بگیرید. فقط کافیست وارد سایت مورد نظر شوید و متنی که میخواهید فونت آن را تغییر دهید را در کادر مشخص سمت چپ وارد کنید، در نهایت در سمت راست فونت های پیشنهادی با همان متن به شما نشان داده خواهد شد. اگر بخواهید برای کامپیوتر و لپ تاپ این کار را انجام دهید سایت Font Space نیز مناسب خواهد بود. در آخر متنی که با فونت مشخص را انتخاب کردید را کپی کرده و در بیو اینستاگرام قرار دهید.

حال در ترفند سوم شاید بخواهید کاراکتری خاص را به بیو اینستاگرام یا همان پروفایل خود اضافه کنید در این صورت میتوانید از برنامه Character Pad استفاده کنید. در این برنامه کاراکترهای بسیار زیادی وجود دارد که با وارد شدن به آن میتوانید هر کدام را که میخواهید انتخاب کرده در پروفایل اینستاگرام خود اعمال کنید، با اضافه کردن کاراکترهای مختلف به بیو اینستاگرام میتوانید زیبایی پیج خود را چند برابر کنید. در لپ تاپ یا کامپیوتر روش دیگری وجود دارد که مطمعنا با آن بیشتر آشنا هستید آن هم بخش Symbol نرم افزارهای مایکروسافت خواهد بود، کافیه یک فایل ورد جدید رو باز کنید، متن خودتون رو تایپ کنید و سپس از قسمت Symbol کاراکتر خاص خودتان را انتخاب کنید.

به کمک ترفند چهارم بدون وارد شدن به اکانت خود، در دنیای اینستاگرام جستجو کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از دستگاه های دیگر به غیر از گوشی خود برای چک کردن صفحه اینستاگرام استفاده کنید، حال به کمک این دو ترفند میتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. روش اول اضافه کردن یک نام کاربری به آدرس سایت اینستاگرام است، هر اکانتی را که میخواهید اطلاعات آن را مشاهده کنید بعد از وارد کردن آدرس اینستاگرام نام کاربری اکانت را به انتهای آدرس اضافه کنید تا صفحه مشخص نمایان شود. روش دوم جستجو در گوگل با الگوریتم جستجو در صفحات یک سایت خواهد بود، فقط کافیست در گوگل کلمه site:instagram.com name of user را جستجو کنید. فقط توجه داشته باشید به جای name of user نام کاربری صفحه مورد نظر را وارد کنید.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام