چگونه در هنگام ضبط استوری اینستاگرام به زوم یا تعویض دوربین بپردازیم؟

درست است که کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام و قابلیت های آن راحت بوده اما راستش را بخواهید برخی از این قابلیت ها به کمک ژست های مختلف در دسترس قرار می گیرند و از همین رو زیاد به چشم نمی آیند، بنابراین ممکن است بسیاری از ما تاکنون نیز از آنها استفاده نکرده باشیم. به عنوان مثال امکان زوم کردن در هنگام ضبط استوری یکی از مواردی است که هر کسی با آن آشنا نیست. اما باور کنید نحوه ی این کار بسیار ساده و خوش دست است، کافیست که یکبار با آن آشنا شده باشید. بدین منظور هم اصلاً نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا در این مطلب شما را با ترفندهایی که با استفاده از آن می توان به زوم یا تعویض سریع دوربین در هنگام گرفتن استوری پرداخت، آشنا کنیم. ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

در حالت عادی اگر با تعویض دوربین جلو به عقب یا برعکس در هنگام ضبط استوری آشنا باشید احتمالاً این کار را با ضربه زدن روی دکمه ی مخصوص به آن در پایین سمت راست صفحه انجام می دهید. اما راستش را بخواهید یک راه بسیار ساده تر و جالب تر برای این کار وجود دارد. کافیست دوبار پشت هم بر روی صفحه ضربه بزنید تا دوربین تعویض شود. به همین راحتی!

 

 

اما برای زوم کردن اگر استوری شما عکس باشد یا اینکه بخواهید قبل از ضبط ویدیو به این کار بپردازید کافیست همچون روش مشابه برای زوم کردن عاید در گالری بپردازید. یعنی دو انگشت خود را روی صفحه قرار داده و برای بزرگنمایی آنها را از هم دور و برای کوچک نمایی به هم نزدیک کنید.

 

 

اگر هم در هنگام ضبط یک ویدیو برای استوری می باشید می توانید همزمان که انگشت خود را بر روی دکمه ی ضبط نگه داشته اید آن را جهت بزرگنمایی به سمت بالا و جهت کوچک نمایی به سمت پایین بکشید. باز هم به همین راحتی!

 

 

 

امیدوارم که از این ترفندهای بسیار ساده اما در عین حال بسیار مفید لذت برده باشید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام