چگونه به استوری های اینستاگرام با عکس یا ویدیو پاسخ دهیم؟

باز هم اینستاگرام، باز هم استوری و باز هم قابلیت های جدید و کاربردی! اما اینبار اینستاگرام آنقدرها خود را به زحمت نینداخته بلکه با استفاده از ترکیب قابلیت های موجود خود، یک امکان جدید را در اختیار کاربران قرار داده است. تاکنون می توانستید به استوری هایی که مشاهده می کنید واکنش نشان داده و برای منتشرکنندگان آنها پیام متنی بفرستید. اما از این پس امکان این وجود خواهد داشت که در پاسخ به استوری ها از ارسال عکس یا ویدیو استفاده کنید. برای ضبط و ارسال این تصاویر و ویدیوها محیطی کاملاً شبیه به قابلیت استوری را در اختیار خواهید داشت. یعنی می توانید به آنها متن اضافه کنید، نقاشی بکشید، استیکر بچسبانید، لوکیشین یا هشتگ بزنید و سایر کارهایی که حتماً تاکنون با آنها آشنا شده اید. در ادامه ی مطلب سریعاً برایتان از نحوه ی ارسال عکس یا ویدیو در پاسخ به استوری های اینستاگرام خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

 

خُب، نحوه ی کار همچون سایر امکانات اینستاگرام بسیار راحت تر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید. بدین منظور همانطور که مشخص است اول بر روی استوری کاربر موردنظر ضربه بزنید.

 

 

حال اگر قصد داشته باشید از قابلیتی که تاکنون نیز در اینستاگرام وجود داشته استفاده کرده و در پاسخ به استوری یک پیام متنی ارسال کنید ابتدا بر روی فیلد Write a message ضربه بزنید. بعد از نوشتن پیام خود نیز کافیست روی دکمه ی Send ضربه بزنید.

 

 

اما جهت استفاده از قابلیت جدیدی که درباره آن صحبت کردیم ابتدا باید روی آیکون دوربین در سمت چپ فیلد متنی ضربه بزنید.

 

 

حال می توانید به ضبط یک تصویر یا ویدیو بپردازید. این محیط دقیقاً شبیه به بخش قرار دادن استوری در اینستاگرام می باشد لذا می توانید از قابلیت هایی همچون بارگیری عکس یا ویدیو از گالری، بومرنگ، استیکر زنده، نوشتن متن، نقاشی کشیدن، چسباندن استیکر، قرار دادن موقعیت مکانی و بسیاری از قابلیت های منحصر به فرد دیگر استفاده کنید.

بعد از تهیه یا انتخاب عکس یا ویدیوی موردنظر کافیست بر روی دکمه ی Send در پایین وسط صفحه ضربه بزنید.

 

 

اگر در پاسخ به استوری شما یک عکس یا ویدیو ارسال شود برای مشاهده ی آن کافیست ابتدا به بخش دایرکت اینستاگرام خود مراجعه کنید. بدین منظور در داخل صفحه اصلی بر روی دکمه ای که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

 

 

حال در زیر نام کاربری شخصی که برایتان عکس فرستاده عبارت View photo reply را مشاهده خواهید کرد. وقتیکه بر روی آن ضربه بزنید تصویر یا ویدیوی ارسال شده در پاسخ به استوری خود را مشاهده خواهید کرد.

 

 

امیدوارم که از این آموزش جدید لذت برده باشید و در صورت هرگونه پرسش کافیست آن را از طریق نظرات با ما و سایر کاربران گرامی ترفندها مطرح نمایید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام