factoryresethero-970-80

خیلی از مواقع ممکن است تنظیماتی که بر روی ویندوز اعمال می‌کنیم و یا نرم افزار‌های نا امنی که بر روی آن نصب می‌کنیم منجر به آن می‌شود که لپ تاپ ما از آن سرعت اولیه خودش برخوردار نبوده و عملکرد قابل قبولی را ارائه ندهد. در این مواقع نخستین چیزی که به ذهن هرکاربری می‌رسد نصب مجدد ویندوز است.

اما گاهی شاید با نصب دوباره ویندوز مشکل شما حل نشود و یا حین نصب ویندوز به مشکل بخورید و موفق به نصب آن نشوید. در این مواقع سازندگان لپ تاپ تنظیماتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که از طریق دسترسی به بوت دستگاهتان می‌توانید آن را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. در ادامه با نحوه انجام این کار همراه ما باشید.

 

روش Boot Menu

برای اینکار ابتدا لپ تاپ خود را ریستارت کرده و سپس کلید F8 را از صفحه کلید بفشارید تا وارد تنظیمات بوت شوید. از گزینه‌های موجود Repair Your Computer را انتخاب کنید و سپس کلید اینتر را بفشارید. در این مواقع تنظیمات نخستین لپ تاپ شما دوباره بازخواهند گشت.

repair06

 

روش نرم افزاری

اما برخی از مواقع کمپانی‌های سازنده نرم افزار‌های مخصوصی را جهت این کار به همراه لپ تاپ خود برای کاربران ارائه می‌کنند که می‌بایست از آن‌ها استفاده کنید.

به عنوان مثال کمپانی دل نرم افزار Dell DataSafe Restore ، کمپانی HP نرم افزار Recovery Manager و سونی نیز نرم افزار Recovery Center را عرضه کرده است که هرکدام کاربران را قادر به بازگرداندن تنظیمات کارخانه لپ تاپشان خواهند کرد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام