نسخه‌های جدید مرورگر فایرفاکس دارای قابلیت‌ جدیدی به نام Suggestion می‌باشند که به کاربران این امکان را خواهند داد تا جستجو برای کاربران سهل و آسان شود.

Search Suggestion ها در هنگام جستجوی یک کلمه و یا جمله در جستجوگر به کار شما خواهند آمد. درواقع هنگامی که شما مشقول به تایپ جمله ای در کادر جستجو هستید، بر اساس کلمات تایپ شده شما، فایرفاکس پیشنهاداتی را به شما ارائه خواهد کرد.

اما در بسیاری از مواقع ما نیازی به این پیشنهادات نداریم و به جای آنکه تأثیر مثبتی بر جستجوی ما بگذارند، ایجاد مزاحمت می‌نمایند.

ترفند‌ها در این مقاله قصد دارد تا نحوه غیرفعال کردن Search Suggestions ها و یا پیشنهادات جستجو در مرورگر فایرفاکس را بررسی نماید پس با ما همراه باشید.

 

مرحله اول: ابتدا می‌بایست مرورگر فایرفاکس را اجرا نمایید. سپس وارد بخش Search قسمت Options شوید. ساده ترین راه جهت ورود به بخش نام برده، تایپ جمله زیر در قسمت آدرس بار و همچنین فشردن کلید اینتر می‌باشد:

about:preferences#search

 

مرحله دوم: در پنجره باز شده، تنظیمات بخش جستجوی مرورگر فایرفاکس نمایان می‌باشند. کافیست تا تیک گزینه Provide search suggestions را برداشته تا دیگر Search Suggestions یا پیشنهادات جستجو برای شما نمایان نشوند.

turn-off-firefox-suggestions

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام