بدون شک عنوانی که همیشه با آن در ارتباط خواهیم بود عبارت ” مراقبت از باتری” است که امروزه به یک معضل برای کاربران تبدیل شده است. در این پست از وبسایت ترفند ها تصمیم داریم 3 روش کاربردی و ساده که با رعایت آن میتوانید عمر باتری خود را افزایش دهید در اختیارتان قرار دهیم.

ساده ترین ترفند ها برای افزایش عمر باتری گوشی هوشمند

  • حالت کم مصرف موبایل

بدون شک عنوانی ساده که با رعایت آن میتوان درصد بالایی از عمر باتری را افزایش داد. این بخش در اکثر پلتفرم های اندروید و آیفون با نام Low Power Mode شناخته میشود که با فعالسازی آن اکثر برنامه هایی که در پس زمینه اجرا میشوند غیرفعال شده و باتری به نوعی نفس تازه ای میکشد که میتواند پردازش مربوط به گوشی مربوط را با فشار کمتری انجام دهد. این بخش زمانی فعال میشود که باتری دستگاه شما در حال اتمام بوده و نیاز به دستگاه خواهید داشت که تا دقایق نسبتا طولانی میتواند نیاز شما به کار های مبتی مانند تماس و ارسال پیامک را تامین کند.

 

  • روشنایی صفحه میتواند در عمر باتری تاثیر داشته باشد

بخش دیگری که شاید در برخی اوقات آنرا فراموش کنیم روشنایی صفحه است. بخشی که درصد بالایی از باتری را مصرف میکند و همیشه پیشنهاد میشود آنرا روی حالت خودکار قرار دهید. در پلتفرم اندروید این مورد در نوار ابزار بالا قابل دسترسی است اما در ایفون باید به مسیر Control Center و چه ازطریق Settings > Display & Brightness مراجعه کنید که در آن تنظیمات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این مورد شامل یک بخش ضروری است که میتوانید آنرا در شرایط حساس مانند نداشتن باتری فعال کنید.

 

  • قرار دادن صفحه رو به پایین (بیشتر مواقع در آیفون)

مورد بحث برانگیزی که شاید در ابتدا مورد مناسبی نباشد اما باید بدانید که در آیفون با انجام دادن این حرکت اگر اعلان یا اطلاعات جدیدی که برای شما ارسال میشود از روشن شدن صفحه جلوگیری میکند و تا لحظاتی باتری مربوط را در حالت اضطراری قرار میدهد که این مورد بیشتر مواقع روی دستگاه های ایفون مورد استفاده قرار میگیرد. برای فعال سازی این قابلیت باید ویژگی Raise to Wake را غیرفعال کنید. برای انجام این کار، به مسیر Settings > Display & Brightness مراجعه کنید.

 

دقت داشته باشید که تمام موارد نامبرده بصورت تست شده در اختیار شما قرار گرفته اند که با رعایت آنها تا درصد بالایی میتوانید عمر باتری خود را افزایش دهید و در شرایط حساس مدت زمان روشن ماندن گوشی را افزایش دهید.

منبع : ترفندها
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام