درمان دندان تحت بیهوشی در کودکان شامل تمام درمان های دندانپزشکی، از کاربردهای محافظتی گرفته تا پرکردن تا روش های دردناک مانند درمان ریشه و کشیدن دندان می شود. یکی از اهداف دندانپزشکی کودکان اصفهان و یا هر شهر دیگر ، این است که تمام مراحل درمان دندان ها در یک جلسه تکمیل شود تا با جلسات دندانپزشکی متعدد ، کودک و خانواده ی کودک دچار استرس و زحمت نشوند.

به خصوص کودکان کوچکی که ممکن است به طور ناگهانی در هنگام عمل دندانپزشکی حرکت کنند و در طول درمان آسیب ببینند باید به دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی اصفهان و یا هر شهر دیگر مراجعه کنند .با بیهوشی این خطرات از بین رفته و موفقیت درمان افزایش می یابد.

آیا می توان از بیهوشی در کشیدن دندان شیری استفاده کرد؟

کشیدن دندان های شیری عامل ترس و اضطراب شدید به ویژه برای بسیاری از کودکان خردسال است. در کودکی که اجازه ارتباط کلامی و مدیریت رفتار را نمی دهد، انجام بی حسی موضعی (سوزن) و کشیدن دندان بسیار مشکل است،در این مورد، کشیدن دندان اولیه تحت آرامبخش یا بیهوشی عمومی یک روش درمانی راحت برای کودک و خانواده است.

کودک بیمار بدون داشتن تجربه ترسناک ، از شر دندان دردناک یا عفونی خلاص می شود و در درمان های دندانپزشکی آینده با آرامش و امنیت بیشتری رفتار خواهد کرد.

چه کودکانی به دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی نیاز دارند ؟

کودکانی که در سنین پایین به پوسیدگی مبتلا می شوند ممکن است در حین غذا خوردن احساس درد مداوم داشته باشند یا ممکن است یک شب با دندان درد بسیار شدید از خواب بیدار شوند.چنین مشکلاتی بر کیفیت عمومی زندگی کودکان تأثیر منفی می گذارد و حتی ممکن است موفقیت کودکان در مدرسه را کاهش دهد.

درمان های دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی اصفهان باید در کودکانی انجام شود که به شدت از دندانپزشکی می ترسند.بدین ترتیب و با استفاده از بیهوشی ، دندانپزشک اطفال تمامی درمان های دندانپزشکی مورد نیاز را در یک جلسه انجام می دهد.

بیهوشی عمومی چگونه در کودکان اعمال می شود؟

متخصص دندانپزشک تحت بیهوشی اصفهان پس از ارائه اطلاعات در مورد درمان تحت بیهوشی عمومی، خانواده را به متخصص بیهوشی راهنمایی می کند.سپس بررسی می شود که آیا برای انجام بیهوشی عمومی کودک مشکلی وجود دارد یا خیر و در صورت تایید، کودک در روز عمل به همراه خانواده اش به اتاق مخصوصی در بیمارستان منتقل می شود.

وقتی پدر و مادر همراه کودک هستند، یک مسکن می‌خورد و آرام می‌شود. کودکی که شروع به نشان دادن اثر دارو می کند و به خواب می رود، به اتاق عمل برده می شود و پس از خواباندن روی تخت مخصوص ، تمام درمان های دندانپزشکی توسط دندانپزشک تحت بیهوشی اصفهان تکمیل می شود. هنگامی که این عمل تمام شد، متخصص بیهوشی عمومی کودک را بیدار می کند و کودکی که با خیال راحت نزد والدینش آورده می شود، به راحتی می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.

این روش برای کودکان دارای ناتوانی های جسمی یا ذهنی که اجازه درمان در کلینیک دندانپزشکی معمولی را نمی دهند، کودکان بسیار مضطرب که قبلاً درمان آسیب زای دندانپزشکی را تجربه کرده اند و بیمارانی که نیاز به درمان های متعدد در دهان خود دارند و باید تمامی درمان ها در یک جلسه تکمیل شوند اعمال می شود.

چنانچه ساکن شهر اصفهان هستید و نیاز به دندانپزشکی کودکان تحت بیهوشی دارید ، پیشنهاد میکنیم به وبسایت خانم دکتر مریم حاجی احمدی مراجعه کنید و یا با شماره ایشان تماس بگیرید:

آدرس وبسایت: drmaryamhajiahmadi.com

شماره تماس:09137891269

آدرس:اصفهان، خیابان توحید میانی – بین چهارراه پلیس و خیابان مهرداد – رو به روی پارکینگ توحید – ساختمان میلاد 2- طبقه فوقانی مطب دکتر فریبا اشتری و داروخانه دکتر معمار منتظرین (طبقه دوم)

 

منبع : ترفندها
دسته بندی : بدون موضوع
به اشتراک بگذارید : فیسبوک گوگل تویتر کلوب یاهو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 95
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام