در حالی که شایعات در مورد نوکیا 9 در سراسر وب پخش شده است، در مورد این دستگاه بسیار پیش بینی صورت گرفته است. با این حال، آنچه که ما می دانیم نشان می دهد مشخصات گوشی Nokia 9 به احتمال زیاد بسیار هیجان انگیز خواهد بود! در ادامه برای با ما همراه باشید برای معرفی یکی از این مشخصات جدید!

 

نوکیا 9 با دوربین سلفی دوگانه:

با توجه به آنچه که ما تا کنون در مورد این دستگاه می دانیم، احتمالا توسط اسنپدراگون 835 طراحی شده است. در حالی که این تراشه نسل قبلی Snapdragon 845 خواهد بود، اما یک ویژگی که باید از آن لذت ببرید: دوربین سلفی منحصر به فرد نوکیا 9 است. در حالیکه بسیاری از گوشی های همرا قبلا دارای دو لنز برای دوربین عقب گوشی بودند، nokia 9 یکی از اولین مدلهایی است که ما شاهد آن خواهیم بود که دوربین دوگانه را برای دوربین جلو (سلفی) قرار میدهد. به نظر می رسد که در سال های اخیر عکس ها بیشتر با دوربین جلو انجام میگیرد، به همین علت یک دوربین دوگانه سلفی نوکیا یک جایزه ارزشمند است که می تواند آن را جذاب تر برای Instagram در میان ما کند.

در زیر عکسی آمده است که یک رندر رسمی منتشر شده (allegedly) از نوکیا 9 است. همانطور که انتظار می رود، رندر دوربین دوگانه سلفی نوکیا 9 را تایید می کند. این معنی این است که دو لنز در جلو، و با زاویه دید وسیع با لنزهای معمولی و تله است، اما تا این لحظه، هیچ اطلاعات رسمی در مورد آن منتشر نشده است. با توجه به اطلاعات اضافی در مورد نوکیا 9، احتمال دارد که این گوشی با نسبت صفحه نمایش 18: 9 منتشر شود. و همچنین بدنه گوشی مانند بدنه پرچمداران خواهد بود!

 

 

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام