لیست بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۱۷

یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶
  • 4,425 views
  • 0

2017 یک سال خوب برای سونی بوده و برخی از بهترین بازی های PS4 منتشر شده است. در این مطلب لیستی از بهترین بازی های منتشر شده برای کنسول بازی PS4  در 12 ماه گذشته ارائه شده است.

Persona 5

 

Persona 5 بدون شک یکی از بهترین بازی های PS4 امسال است، سبک ژیمناستیک را با ترکیبی از هنر، موسیقی و گیم پلی منحصر به فرد به پیش می برد. Persona 5 صحنه هایی از توکیو قدیم و حیرت انگیز را خلق کرده و توانسته نظر گیمرها را به خود جلب کند.

 

 

Hellblade: Senua’s Sacrifice

عنوان بسیار جذابی است که به بررسی مسائل پیچیده و مهم در سلامت روان می پردازد. Hellblade: Senua’s Sacrifice که با یک بازی ویدیویی معاصر انجام می شود، به معنای واقعی کلمه به گیمرها برای درک بیماری های نادر و اغلب نادرست روانی کمک می کند، گیم پلی این بازی تحریک آمیز است، واقعا کل داستان این بازی جذاب و خلاقانه است.

 

Resident Evil 7: Biohazard

Resident Evil 7: Biohazard آخرین نسخه بازی رزیدنت ایول از کمپانی Capcom است. البته سری Resident Evil در چندین سال گذشته بوده است. اما این بازی کار بسیار خوبی را در ارائه هیجان و ترس ارائه می دهد، Resident Evil 7: Biohazard قطعا یک انتخاب برجسته برای سال 2017 و یکی از  بهترین بازی های PS4 2017 است.

 

Wolfenstein II: The New Colossus

بهترین بازی های PS4 قطعا بدون تیرانداز مشهور نازی کامل نخواهد بود. ولفنشتاین خود را به عنوان یک رقیب برای بازی های این سبک معرفی کرده و یکی از محبوب ترین بازی های موفق در این ژانر است. با این وجود، در این بازی خشونت ذهنی وجود دارد، با ولفنشتاین دوم: تسخیر بی رحم نازی ها ارائه می دهد.

 

Horizon Zero Dawn

بی تردید یکی از بازی های بی نظیر سال Horizon Zero Dawn است سناریو آخرالزمان را ارائه می دهد. فناوری و طبیعت با هم در این دنیای بازی تکامل یافته اند و در نتیجه یکی از لذت بخش ترین عناوین سال جاری است. Horizon Zero Dawn با یک شخصیت مرکزی به یاد ماندنی به شکل Aloy، بدون شک به عنوان یکی از بهترین بازیهای PS4 در سال 2017، به ویژه به دلیل دنیای بازی های زیبا و پیچیده آن، خواهد بود.

 

Uncharted: The Lost Legacy

این سری از سری بازی های Uncharted بسیار محبوب است. ناتان در این سری توسط دو قهرمان زن جایگزین شده،این موضوع بسیار هیجان انگیز و جدید است برای گیمرها و کسایی که دنبال کننده سری بازی های Uncharted هستند.

 

Gnog

Gnog قطعا یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2017 بود و همچنین یکی از رنگارنگ ترین بازی ها بود. بازی Gnog در واقعیت مجازی به ویژه به یاد ماندنی است، یک بازی با رنگ های شاد و پازل های پیچیده. Gnog قطعا می تواند تحت بهترین بازی های PS4 2017 ثبت شود.

 

Yakuza 0

Yakuza 0 قطعا یکی از عنوان های بهتر شناخته شده PS4 در سال 2017 است. سازندگان این بازی به اندازه کافی بزرگ شده اند تا اطمینان حاصل کنند که به محیط تاریخی خود اعتقاد دارند، و این یکی از لذت بخش ترین و جذاب ترین بازی ها است که در سال جاری به فروشگاه ها رفت. مبارزه با شکوه ارائه شده است، بازی فراموش نشدنی که بازیکنان PS4 قطعا Yakuza 0 را از دست ندهید.

 

Destiny 2

Destiny 2 از ضعیف بود! با این وجود میلیون ها بازیکن از آن بسیار لذت بردند. سرنوشت اصلی احتمالا فاقد لایه است، ساختار سرنوشت 2 با یک داستان بسیار هوشمندانه و بازیگران متنوع تر از محیط ها و دشمنان بسیار لذت بخش تر است.

 

Night in the Woods

این بازی بسیار خوبی برای گفتن یک داستان جذاب است و احتمالا بهتر از هر عنوان دیگری در سال 2017 است. Intertextuality و منابع موجود در شب در وودز برای کسانی که با ژانر وحشت آشنا هستند، بسیار واضح است ، اما این بازی تاثیرات شفاف آن را با نگرانی های بزرگی در رسیدن به روایت فوق العاده می کند.

Gran Turismo Sport

این بازی مسابقه، مسلما یکی از عناوین بحث برانگیز در تاریخ سری بازی های پلی استیشن است. در جای خود یک مسابقه زیبایی ارائه می دهد و به لحاظ فنی قابل توجه است که بر روی بازی آنلاین تکیه می کند تا تجربه ای غریزی ارائه کند.

 

Gravity Rush 2

در نهایت، Gravity Rush 2، مسلما بهترین بازی اکشن ماجراجویی در سال 2017 بود و کاملا شایسته بود که یکی از بهترین بازیهای PS4 در تقویم سالی باشد. دنیای گسترده و طیف گسترده ای از ماموریت ها، ماههاست که گیمرها را به خود مشغول کرده است و جالب خواهد بود.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام