پس از پایان سال 2017 بهتر است نگاهی داشته باشیم به نرم افزارهای مجبوبی که در سال 2017 بیشترین دانلود را در اندورید و آی او اس داشته اند. شاید برای شما جذاب باشد بدانید کدام نرم افزار ها در سال گذشته میلادی بیشتر دانلود شده اند.

محبوب ترین اپلیکیشن های دانلود شده در اندورید

لیست برنامه هایی که در سال 2017 در دستگاه های اندوریدی بیشتر دانلود شده اند.

1- FaceApp

FaceApp یک برنامه موبایل برای iOS و اندروید است که توسط شرکت روسی تولید شده است که از تکنولوژی شبکه عصبی برای ایجاد تغییرات بسیار واقعی در چهره در عکس ها استفاده می کند. این برنامه می تواند حالت صورت را تغییر دهد لبخند بزنید، ناراحت باشید، پیر یا جوان شوید، جنسیتتان تغییر کند و …

2- What The Forecast

What The Forecast یک برنامه دقیق آب و هوای آندروید است که به طور واقعی توضیح میدهد که هوا به چه صورت است و تا 7 روز آینده را پیش بینی می کند!

3- Boomerang

Boomerang از Instagram لحظات سرگرم کننده و غیر منتظره ای برای شما ایجاد می کند. ایجاد ویدیوهای کوچک، 10 عکس را پشت سر هم بکشاند و آنها را به یک ویدیوی لذت بخش تبدیل می کند.

4- TopBuzz Video

TopBuzz Video به عنوان محبوبترین نرم افزار جدید در سال 2017 به شما در پیدا کردن فیلم های که به اشتراک گذاشته شده و محبوب تر هستند کمک می کند. بدون صرف وقت و صرف پول خود به روز باشید!

5- Yarn

اپلیکیشن اندرویدی Yarn به شما اجازه می دهد داستان ها را در قالب چت بخوانید. هر داستان در فرمت پیام متنی (بسیار شبیه به HOOKED) است، که میتواند داستان های مختلفی را ایجاد کند!

محبوب ترین اپلیکیشن های دانلود شده در ای او اس

لیست نرم افزارهایی که در دستگاه های ای او اس در سال 2017 بیشتر دانلود شده اند.

1- Bitmoji

Bitmoji یک برنامه زیبا برای ای او اس با محیط جذاب. عکس بگیرید و به کارتون تبدیل کنید و از برچسبای زیبای این برنامه استفاده کرده و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

2- Snapchat

یکی از مفاهیم اصلی Snapchat این است که تصاویر و پیامها برای مدت کوتاهی در دسترس هستند تا از دسترسی آنها غیرقابل دسترس باشند. این برنامه از ابتدا با تمرکز بر اشتراکگذاری عکس شخصی به فرد تبدیل شده است و در حال حاضر شامل «داستانها» محتوای محتوای جدول زمانی 24 ساعته و همچنین «کشف» است تا علامتهای تجاری نشانگرهای تبلیغی کوتاه و سرگرمی باشد.

3- YouTube

یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری فیلم های شما.

4- Facebook Messenger

پیام رسان شبکه اجتماعی فیس بوک

5- Instagram

اپلیکیشن اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس های شما می باشد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : 0 ، در انتظار بررسی : 96
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند. در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.

افزایش لایک و فالوور

کی عکس تلگراممو دیده؟

رفع ریپورت تلگرام

کسب درآمد از ربات تلگرام

حرفه ای شدن در اینستاگرام